🍼~XIII~💦

4.5K 245 4
                                    

Došli jsme k autu u kterého stál řidič. Otevřel mi a já s poděkováním nastoupil do auta.

Tohle není to auto které jsem viděl. Tohle je mnohem větší. Normálně malá limuzína.

Jungkook seděl vedle mě a koukal se z okna nebo do mobilu. Bylo tu to trapné ticho do kterého se nechce nikdo dostat.

,,Eh .. Jungkooku?" žádná odpověď to se tady jako střídáme v ignorování?

Takže jinak. Vytáhl jsem mobil a napsal mu.

Babyboy🍼
Jungkooku... proč mě ignoruješ?

Po odeslání zprávy jsem si zkousl ret. A vyčkával.

Daddy🍆💦
Nekousej si ret nebo...

Babyboy🍼
Nebo?

(Nebo tě tady ojede na sedačce 😏a myslím že by to nikomu nevadilo)

Daddy🍆💦
....
Prostě to nedělej

Babyboy🍼
Pořád chci vědět ten důvod

,, Přestaň si ho kousat!!" Řekl přísně
,,Proč?? Hmm?''

Co mu na tom tak vadí?

,,Protože jsem to řekl"
,,Ale já tě nemusím a nebudu poslouchat"
,,Budeš" řekl to tak nahlas a naštvaně až jsem nadskočil.

Dál už jsme zase seděli v tichosti.

Jedeme asi 15 minut a pořád nevím kam přesně. Ptát se ho nechci nevim jestli je pořád naštvaný.

,,Ahhh ..... prostě mě to provokuje" zašeptal. Jen jsem se na něj podíval ale nic neřekl.

,,kam jedeme?" Řekl jsem potichu.
,,ke mě domů"
,,umm.." k němu domu jo proč ne a potom u něho přespím jasně, uhmm.

Nikdo z nás už nic neřekl. Trošku se bojím nebo spíš jsem nervozní.

Přijeli jsme před velký barák. Jako myslím že pro jednoho člověka to je až moc velké. Je to vůbec jeho?

,, T-to je tvůj dům?"
,, Ne můj je ten větší vedle ale když to tak vezmeš tak vlastně i ano" koukl jsem se vedle a byl tam ne větší ale obrovský dům.

,,Jak jako ne i ano?"
,,No většinou tam přespávají služky a tak když tu jsou až do 11 večer, nebo když tu musí být brzo ráno"
,,......"

__________
🖤

Daddy's Baby Boy [taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat