Zastavil se.
Pustil Jimina a odstoupil od něj.
,,Vem ho a běžte." Řekl klidným hlasem.
,,Ahh.. kooku já už..."začlo se mi třepat cele tělo. Sahl do kapsy a vypl to.
Jimin se na mě podíval a potom na Kooka. Postavil se a rozběhl se ke mě. No běžel tak jak mohl.
Zaskočilo mě, že Jungkook nic neudělal. Yoongi zavřel dveře ať sem neporoudí studený vzduch.
Jimin mi rozvázání nohy a potom chytl konec provazu a přes oko co bylo zaháknuté ve sropě mě pomalu spouštět, dokud jsem se nedotkl nohama země.
Rozvázal mi ruce a podal mi tričko co bylo na sedačce. On počítal s tím, že mě najde a že budeme v obýváku?
Oblékl jsem si velké šedé tričko. Achh.... voněla po Jungkookovi. Jimin už šel směrem k Yoongimu. A já tam šel taky.
Přiběhl jsem ke Kookovi a objal ho. On mi dal jednu ruku kolem pasu a druhou na hlavu a přitiskl si mě k sobě.
,,Jsem jenom tvuj?" Zamumlal jsem mu do ramene.
,,uhm",,Měli byste jít" řekl varovně Kook Yoongimu a dal mi pusinku do vlasů.
,,Jungkooku.... nemůžu bez Taeho odejít" řekl Gi.,,JE MŮJ! NIKAM NEJDE" Zařval a stepiii mu po tváři několik slz.
,,Kookie jsem tu s tebou... jsem jenom tvuj" utřel jsem mu slzy.,,Pokud ho neodvedu já, tak přijde Jin" chytl Jimina za ruku a šel ke dveřím.
,,Kookie já to s něma vyřešíme ano?" Dal jsem mu pusinku na nos a odtáhl se od něj. Rozešel jsem se k Yoongimu.
Kook mě ale zastavil.
,,ty nic řešit nebudeš ať si to přijde se mnou vyřešit Jin!" Zavrčel a Yoongi kývl.,,Pa Taehyungie" zamával mi Jimin a s Yoongim odešli.
__________
Chtěla bych poprosit všechny aby nespamovali. Neříkám že to dělají všichni, ale ať se každý nad sebou zamyslí nad tím co napíše a tak dále. Není to pro mě příjemné. Mít zaspamovaný mobil a každou chvilkou něco přijde a úplně zbytečné komentáře. Pokud se komentáře vztahují na příběh tak v tom nevidím nic špatného, ale nějaké osobní zprávy se tady vážně nehodí. V posledních kapitolách nit kolem 30-200 komentářů. Jako sorry ale já a ani můj mobil to nezvládá. Zkuste se vžít do moji role v tady tomhle, jaké to pro mě asi je. Takže bych chtěla poprosit všechny aby si to vzali k srdíčku a nedělali to ani u mě a ani u ostatních.
DěkujuProč chtěl Jin ať je vymění? A proč Tae se k Jungkookovi chová takhle když mu oblížil Hm?
♡
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts