Zavřel jsem oči a snažil se uklidnit.
,,Tae?!" Zakřičel Jungkook a přiběhl ke mě.
,,TAEE otevři oči!" Řekl blízko mě a zatřepal se mnou abych se probral.
,,Taehyungie....prosím" zvlykl a mě ho bylo líto.
Nechci aby plakal i potom co mi udělal.
,,Lasko koukni na mě! prober se!" Znovu zatřepal teď už mým hodně uvolněným tělem.
,,Ne... Tae.. prosím..." na svých rtech jsem ucítil něco měkeho. Políbil mě.
,,K-Kookie?" Zašeptal jsem a otevřel oči.
Proč mám kolem sebe vodu?
Vana?
Však já byl ve sprše!
,,Bože Tae...." Jungkook si opřel jeho čelo o to moje a zrychleně u toho dýchal.
,,K-Kookie....co.. k-kde je t-ta krev?"
,,O čem to mluvíš Tae? Jaká krev?" Odtáhl se ode mě
,,N-no ze mě .... j-já ... kr-........"spojil naše rty a tím mě přerušil.
,,byl to jenom sen... zlý sen, neboj nic se neděje" řekl potichu a opět mě políbil.
Omyl mě a zachunlaného ve velkém ručníku mě donesl do pokoje, kde mě oblékl.
Nasadil mi velkou babypink mikinu, a bílé boxerky.
Nezapomněl na huňaté ponožky a stejně huňatou deku, do které mě zabalil.
Udělal mi v posteli pelíšek a šel mi udělat ovocný čaj.
Když se vrátil položil mi čaj na noční stolek a zhasl, lehl si za mnou a my v naprostém tichu odpočívali.
__________
Tak doufám že se kapitolka aspoň trošičku líbila i když je o ničem, ale tak co už no. Určitě mi napište nějaký komentář aaa moc děkuju za přečtení a vote.
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts