Pomalu jsem se otočil a podíval se na něj.
Rozešel se ke mě a já automaticky couval dokud jsem nespadl na gauč.
V ten moment jsem si vzpomněl na to jak mi na gauči ublížil a už jsem chtěl začít plakat, ale co bych tím vyřešil..
Co by se zas stalo?
Přišel by ke mě. Udělali bychom tuli tuli a potom by mi zas ublížil?
Jo to je dost pravděpodobné.
Sice mi začaly téct slzy, ale postavil jsem se a podíval se mu do oči.
On se zastavil a nic neřekl.
,,Proč se ke mě tak chováš? Proč mi ubližuješ? Proč si chtěl ať se k tobě nastěhuju kurva?! Kde to jsme? Proč ses mě snažil zabít?! MILUJEŠ MĚ?!" Poslední slova jsem zakřičel.
,,miluju tě..... jsme ... tam kde to mělo všechno začít... tam kde si mě měl poznat" začal se ke mě přibližovat a díval se mi přímo do očí.
Nechápal jsem o čem přesně mluví, ale nechal jsem ho, snažil jsem se to všechno nějak pochopit a hlavně ho vyslechnout.
,,tady jsem tě měl přivést! Tady jsme se měli poznat! Tady jsi měl poznat ostatní!....chci začít od znova.. musíme!TADY!" Přišel ke mě a políbil mě.
Nevím jestli mu dokážu odpustit... asi ne.. ale pokud začneme od znova tak se poznáme lépe a možná zjistím proč to dělal.
Ucítil jsem jak mám mokrou tvář, ale nebylo to od mých slz. On plakal...
Odtáhl jsem je a zvedl mu hlavu abych mu viděl do jeho oříškových oči.
,,pojď..."chytl jsem za ruku a táhl nahoru do ložnice
,,Tae?" Zašeptal. Já zamkl a začal ho líbat.
Věděl jsem že neodolá a hned se do líbání zapojil.
Přesně jak jsem předpokládal se se mnou dostal až k posteli na kterou mě hodil.
Nebylo to nějak hodně, takže mi to nebylo ani nepříjemné.
Odpojil se od polibku a sundal mi rychle tričko.
Pokládal mi polibky na krk a postupoval dolů.
Byl něžný a bylo to něco jiného než předtím.
V téhle situaci poznám jak moc mu mužů věřit a zatím věřím, že chce začít od znova.
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts