~ 𝕃𝕏𝕍 ~

1.3K 57 11
                                    

,,JEONE JUNGKOOKU!" Zařval Jin přes celý barák až jsem nadskočil.

,,Taehyungu zvedej se odcházíme!" Pomalu jsem se postavil a šel k Jinovi.

Cestou jsem si vzal ještě palačinku, protože jsem měl strašný hlad. Ten kousek co jsem k němu šel mi přišel strašně dlouhý.

,,Nikam nejde Jine! Je můj" Jungkook se postavil tak, že spadla židle na které seděl.

,,Jine..." přišel Namjoon a za nim Jimin.
,,Tae pojď" chytl mě Jin za ruku a přitáhl mě
k sobě.

,,hyung.... to bolí" doufal jsem že mě pustí, ale ne. Stále mě držel u sebe, jak kdyby mě měl Jungkook zabít a on mě chrání, jak nejvíc může.

,,Jine to stačí..." chytl ho Joon za rameno.

Každý se snažil něco udělat. Řvali po sobě. Všechno možné, ale můj pohled skončil na Jungkookovi, který neřekl ani slovo a zabíjel všechny pohledem.

Jin se rozhodl že nic nebude řešit a táhl mě pryč.

,,Jine n-ne.." všichni dělali jak kdyby mě neslyšeli a řešili jina, že na ně nereaguje.

,,PŘSTAŇTE!" Zařval jsem na všechny protože jsem to nevydržel a vytrhl jsem se Jinovi se sevření.

,,půjdu s Jinem, dobrovolně, ale pokud mě kdokoliv začne tahat, tlačit někam a nebo rozvazovat mi co mám dělat, tak si mem nepřejte" všichni na mě vykuleně koukali.

Došel jsem ke Kookovi, políbil ho a pohladil. Smutně jsem se usmál a on beze slova na mě překvapeně, naštvaně a přitom smutně koukal.

Doběhl jsem k Jinovi, který na mě čekal u dveří a naposledy se otočil na kluky.

,,S Yoongim tu zůtaneme a dohledneme na něj!" Usmál se Jimin a já úsměv oplatil.

Obešel jsem Jina a společně s klukama jsem nasedli do auta a odjeli.

__________

Daddy's Baby Boy [taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat