Roztáhl jsem mu nohy a začal do něj strkat vibrátor.
,,Hamhkojmmm!"mumlal. Jak roztomilé.,,Ale ale zlatíčko já ti nerozumím"
,,Mhmmm hm hman" střčil jsem ho do něj a zapl.
,,Hmm" sundal jsem mu masku z očích a skřížil si ruce. Jak se začal kroutil, jak krásný pohled.
,,Můžeš se zeptat" ušklíbl jsem se a prohlížel si jeho obličej.
,,Hm hmmmm!" Zvýšil jsem tempo vibrací a uslyšel zvuk zvonku.
S Taehyungem jsme se na sebe překvapeně a Tae spíš vyděsěně podívali.Dal jsem si ovladač do kapsy a rozešel jsem se k e dveřím.
,,Hm! hhhhhhm!" Vrtěl hlavou na náznak toho ať nikam nechodím.,,Máme návštěvu Taehyungie, budeš muset zůstat potichu zlato!" Pleskl jsem ho přes zadek a šel otevřít dveře.
,,HMM!"mumlal a kňučel furt.
,,TAEHYUNGU TICHO!" Zařval jsem na něj a hned ztichl.
Otevřel jsem dveře a vytřeštil oči.
,,Y-yoongi? Co tu" vlezl do vnitř a za ním táhl Jimina na vodítku.Jimin se na mě ani nepodíval a Yoongi ho šel uvážit k zábradlí.
,,Zůstaneš tady a potichu nebo přijde trest" řekl mu výhružně Yoongi a společně jsme se vydali do kuchyně.
,,Co tě sem přivádí?" Zeptal jsem se ho a šel jsem nalít pití.
,,Jin" zaseknul jsem se a potom se na něj s úsměvem podíval.
Podal jsem mu s kleničku s alkoholem a opřel se o linku.,,Co s ním?"zvednut jsem obočí a Gi se napil.
,,Zuří kvůli Taeho, nechce ho tady nechat s tebou.",,A TAK TO TĚ POSLAL ABYS HO VYMĚNIL ZA JIMINA?!" Yoongi položil skleničku a zvedl ke mě pohled.
,,JÁ SE TAEHYUNGA NEVZDÁM JE JENOM MŮJ!" Zařval jsem a hodil skleničku o zeď.
__________
Furt si myslíte, že Jungkook Taeho nemiluje?
♡
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts