,,Taehyungu" chytl mě, aby mě podržel. Začal jsem mu honit a u toho jsem se mu koukal do očí.
,,Tae přestaň" zavrtěl jsem hlavou a začal se pohybovat. Strašně to bolelo. Hlavně jsem byl bez přípravy a bylo to taky moc velké.
Třepal jsem se bolesti, ale i tak jsem to pro něj dělal. Chci pryč. Nechci být tady.
Nahl jsem se k němu abych mu dal pusu. On mě chytl a stáhl si mě na sebe. Úplně se mi ulevilo když jsem byl u něj a neseděl na tom monstru, i když to černé velké bude monstrum.
,,Pujdeme" dal mi pusinku do vlasů. Ach jo škoda, že to tak není pořad.
,,J-Jungkooku... miluješ mě?" Neodpověděl a vzal provaz a masku a nesl to se mnou do obýváku.
Nasadil mi masku na oči a začal mi svazovat nohy a ruce.
,,Nehýbej se nebo to bude bolet" zašeptal.Něco udělal a trošku za provaz zatáhl. Potom si mě vzal do náruče a nějak to ho ještě na mě zavázal.
Pustil mě a já vysel ve vzduchu.,,J-Jungkookie?.." bylo ticho.
,,Jungkooku?"
Chtěl jsem se pohnout, ale nešlo to vysel jsem za ruce a nohy jsem měl svázané tak, že se lýtka dotýkaly stehen.
Ucítil jsme něco studeného na bradavkách a otřepal se. Hned na to přišla bolest.
,,Aaa au... Jungkooku" scvalk mi bradavky kolečkem a zavěsil na ně závaží.
,,Kurva JUNGKOOKU!" Sevřel jsem ruce v pěst. Třískl mě přes to bičem.
Zařval jsem a on mi dal do pusy roubík. Huhňal jsem něco, ale nemohl mi rozumět.
Přilepí se na mě zezadu a zvedl mi hlavu.,,samozřejmě že tě miluju..."
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts