Naklonil se ke mě a políbil mě na krk.
Svým údem se lehce otřel o muj vstup a následně jsem ucitil tlak v mém zadečku.
,,ne... k-Kookie už ne.." zavzlykal jsem.
On nepřestal a po chvíli začl do mě přirážet.
,,Ne!" Bolestně jsem vykřikl.
,,JUNGKOOKU!" Zamručel jsem.
Bylo mu to úplně jedno že do mě nejprve strčil vibrator, který mě úplně vyčerpal, ale teď ještě si užije.
Proč jsem tu zůstal.... Proč jsem se nevrátil zpátky do děcáku.
Proč tu s ním jsem?!
Nezvrušovalo mě to co mi dělal. Koho taky jo že?
Propletl si se mnou ruce a dal mi je vedl hlavy.
,,Jungkookuuu.... p-prosím.. p-přestaň.." fňukl jsem.
,,pšt zlato... víš že nepřestanu" zašeptal mi do ouška.
Naplno jsem se rozplakal a v duchu doufal že přestane, že bude všechno v pořadku a nebude na mě takový.
Za nějakou dobu se do mě udělal a vzal mě do naruče.
Byl jsem strašně plný, unavený, zmatený z toho jak se choval a hlavně smutný a zklamaný ...
,,Dokážeš stát?" Zeptal se když mě donesl do koupelny. Nijak jsem na to nereagoval, tak mě posadil na práčku a dal napouštět vanu.
Vyčerpáním jsem ho pozoroval a přehrával si u toho všechno co se stalo.
,,Lásko jdeme se koupat" chytl mě a přenesl do vany.
,,neříkej mi tak..." viděl jsem že se zasekl
,,nemáš právo mi takhle říkat.... po tom co si mi udělal..." potáhl jsem a ponořil se víc do vody.
Pampadadaaaaammm
Pro dnešek vše....
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts