Když odešli nic jsem neslyšel. Nemohl jsem ani nic říct, tak jsem se nějak snažil otočit. Provaz se diky bohu zatočil a já teď byl čelem k velkému prostoru.
Jimin se na mě podíval a hned sklopil pohled. Měl na sobě modřiny. Co mu ten Yoongi udělal.
,,Hm..." nemohl jsem to udržet. Už to bylo dlouho co jsem byl potichu a začlo to na mě docházet.
Snažil jsem se ale udržet se neudělat. Jimin si odepl vodítko z obojku a pomalu šel ke mě.
,,Tae musíš být potichu ano?" Zašeptal. Moc riskoval. Kývl jsem.
Posunul ke mě stoleček na který si opatrně stoupl a uvolnil mi roubik.
,,Nech ho v puse a vyplivni, až to bude nutné"Uklidil stolek a vrátil se na svoje místo.
,,A TAK TO TĚ POSLAL ABYS HO VYMĚNIL ZA JIMINA?!"
,,JÁ SE TAEHYUNGA NEVZDÁM JE JENOM MŮJ!" Jsem jen jeho.... miluje mě? Myslel to vážně.
Když jsem slyšel jak se roztříštilo sklo. Lekl jsem se a vyděšeně jsem se koukal směrem kde byla kuchyň.
Doufal jsem že bude v pořádku. Bylo ticho a my si s Jiminem jenom vyměnily pohledy plné obav.
Co se sakra stalo proč jsou ticho.
,,HMM!" Zakřičel jsem přes roubík.Jimin se na mě varovně podíval a zavrtěl hlavou. Začal jsem sebou házet ale v tom mi nic nepomohlo.
Myslel jsem že mi odpadnou bradavky. Tiskl jsem stehna k sobě, protože jsem se chtěl strašně moc udělat.
Najednou vyšel nasraný Jungkook z kuchyně a za ním šel Yoongi.
,,Vem Jimina a vypadni!" Otevřel dveře a čekal.,,Jungkooku musíme to vyřešit Jin se o něj b-..."Přerušil ho Jungkook.
,,DĚLEJ NEBO JIMINA VYHODÍM A TO DOSLOVA" Byl vážně nasraný.Bal jsem se že by se to mohl zvrtnout víc než to je teď a začal jsem plakat.
Yoongi nic nedělal a tak se Jungkook rozešel k Jiminovi.Sakra ne! Jimin. Chytl ho za nohy a tahal ho po zemi, ale Jimin byl na vodítku a tak ho začal škrtit.
Yoongi se přiblížil ale když se na něj Jungkook koukl tak se zastavil.
,,Tak jo Jiminie, když se o tebe paniček neumí postarat musím to vyřídit já"
,,P-prosím k-kooku.." Zamumla Jimin a Jungkook zatáhl a táhl tak, že urval vodítko a vzal Jimina za vlasy.,,KOOKU!"
,,Ne! Zustaň tam nebo ho zabiju!"Začal ho táhnout po zemi. Nemohl jsem nic nedělat jak jsem viděl Jimina v takovém stavu. Snažil jsem se vyplivnout roubik a Gi si toho všiml a rozešel se ke Kookovi.
,,JUNGKOOKU" Zařval na něj a Jungkook Jimina vytáhl do vzduchu a chystal se ním hodit o zem.
,,JUNGKOOKU NE!" Zařval jsem přes celý barák...
__________
Myslíte že ho zastavil?
♡
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts