Leželi jsme tak v posteli a koukali se do stropu. Pořad se nic nedělo. Nevěděl jsem co mám dělat, jestli se to vážně stane, jestli jsem připraveny'.
'Co když mě to bude bolet. Takže opravdu bude můj první. Hejj je tu pěkná nuda. Myslel jsem že s ním bude víc zábavy.'
Přestávalo mě to bavit jen tak čumět do stropu a nic nedělat. Tak jsem si sedl na jeho pas.
On se podíval a taky se posadil. Začal se mi koukat do oči.
'Proč se mi kouká do oči aaa ať přestane'
Vůbec nepřestávál, tak jsem sklopil hlavu a svůj zrak přesunul k mým momentálně zajímavým rukám.
,,Copak je Tae?" Jemně mě chytil za bradu a hlavu mi zvedl tak aby jsme zase navázali oční kontakt.
Já mu neodpověděl a políbil ho.
'Co jsem to udělal'
Odtáhl jsem se a podíval se na něho s omluvným pohledem. Byl to zvláštní pocit.
Asi mu to nevadilo jelikož přitiskl své rty na ty moje.
Přetočil naše pozice takže jsem ležel na zádech a on byl nade mnou.
Znovu se náhl k mým rtům a políbil mě, zatímco rukama zabloudil pod moje tričko.
Začal mi dávat letmé polibky na krk, až se dostal na klíční kosti, které lehounce zkousl.
Poté mi sundal třičko které odhodil někam do neznáma a boxerky letěli za ním. Abych tu nebyl nahý sám, tak se taky vysvlékl.
Můj pohled spadl k jeho rozkroku a já myslel, že červenějši být nemůžu. Jsem červenějši než nejčerveňejši rajče na světě.
'Tak ta kláda se do mě nevleze, to jako ať nezkouši mě to ještě roztrhne'
,,T-to se do m-mě nevleze" nic mi na to neřekl, jenom se uchechtl.
,,Tae.. už si to dělal?" to se zeptal teda brzo.
,,No.. j-ja..ne.. nedělal"
,,Takže budu první"
,,Já se b-bojím"
,,neboj neublížím ti" to doufám.......
Pokračování příště .......
😏
__________
Mno...... asi to komentovat nebudu....
Ale.. ..vy komentovat určitě můžete.....jeeeejj
Jinak děkuju za vote a přečtení jako vždycky omlouvám se za chyby a překliky a tak no .....
pápá
🖤
ČTEŠ
Daddy's Baby Boy [taekook]
Fanfiction24.7.2018 Nebudu nic prozrazovat !opravuji se názvy kapitol, přímé řeči a chyby! 27.3.2020- 10.4.2020 #1 v kategorii vkook 6.5.2020 #2 bts