🍼~XII~💦

4.5K 231 6
                                    

Čuměl jsem na něho jak péro z gauče. Byl jsem úplně vypnutý.

Všiml jsem si že na mě Soojin mluví ale vůbec nevím co říkala... ale potom promluvil on a já myslel ze zkolabuju.

,,Ahoj Taehyungu" oooo muuuu bože jeho hlas jsem jak vlhká třináctka.
,,Ah— teda Dobry den eem večer jo dobrý večer" 'ježiiiš víc ses ztrapnil nemohl?'

Netvářil se moc šťastně asi mu moje chování vadilo.

Nebo.... kurva ty zprávy, co mi psal, upsík ještě že s ním nikam nejdu. Teda doufám v to.

,,Takže kdy ho vrátíte?" Cože vrátíte to jsem jako nějaká kniha, že si mě někdo půjčí a potom mě vrátí?

,, Co-cože?"
,, Ty jsi mě neposlouchal Taehyungu že?"
,,No asi ne?"
,, Asi určitě ne, no pan Jeon tě vezme na večeři a tak se ptám kdy tě přivede zpátky" Neeee o si mě fakt vezme, ne jako vezme jako za muže i když by mi to asi ani nevadilo ale nemůžu jít s ním.

,,Takže Pane Jeone kdy ho přivezete zpět" zeptala se Kooka mile jako vždy.
,, Soojin myslím že to je jedno pan Jeon je majitel tak si může dělat co chce" Ježibaba přiletěla pomoc. Ať už jsem pryč.

,,Ach ... Soojin kdy ho mám vrátit, máte nějaké časy?" Viděl jsem jak prokroutil očima asi mu ta ježibaba taky leze na nervy.

,,No tak my jsme se spolu bavily co všechno chcete s ním dělat, takže zítra dopoledne kolem desáté ať má oběd a nebo před večeří" počkat cože co? Dělat? Všechno? Se mnou?

,,No tak-..." nestihl nic říct protože mu Soojin skočila do řeči.

,,Víte co můj telefon máte zitra počítám s ním na desátou a kdyby jste ho chtěl mít dýl, tak zavolejte nebo napište ju?"

,,Dobře....Tae pujdem?" On na mě mluví? já co...

,, Ahoj Taehyungie" zamávala mi Soojin jak jsem odcházel s Jungkookem pryč z budovy.

__________
Takže máte tady delší kapčis doufám že líbí určitě pište nějaké komentáře děkuji za přečtení a vote MUCQ loviskuju vás.
Omlouvám se za chyby a překliky a zatím ahuuuuj

Daddy's Baby Boy [taekook]Kde žijí příběhy. Začni objevovat