Sirtimi soguk duvara yaslamis, puruzlu ve oldukca tozlu yerde oturuyordum kac dakikadir. Kucagimda durmadan zevk iniltileri cikaran tanimadigim bir kiz ve ben. Durmadan dans eden dudaklarimiz ve birbirine karisan nefesimiz.
Suan disaridan bakan bir goz ne kadar tutkulu ve ac oldugumuzu dusunebilirdi. Fakat acikca soylemek gerekirse onu isteyen ben degil suan ustunde oturdugu aletimdi.
Iyi bir kiza benziyordu. Guzel ve seksi , aklimdan gecenleri anlayan , belki biraz da sinsi. Bana ogrenmek istedigim seyleri kolaylikla soyluyordu. Ne kadar zamandir burda oldugu konusunda hic bir fikrim ya da bilgim yoktu. Konustugumuz andan yaklasik 10 dakika sonra opusmeye baslamis bir ikili olarak birbirimiz hakkindaki seyleri bilmeye gerekte yoktu.
Yavasca alt dudagimi isirdi ve kendine dogru cekti. Bu hareketi sirasiyla ust dudagima da yapiyordu. O kadar arzu ve istek doluydu ki , bana kendi acligimi unutturmus beni kendine yem yapmisti.
Uyusmus ellerimi biraz daha asagi indirerek iki yanimdan sarkan bacaklarinda gezdirmeye basladim. Dilim dilinin ustunde hakimiyet kurarken , agzindan kacan miriltilar memnuniyetini kanitliyordu.
Kate pes etmeden uyusmus dudaklarimi somururken , ellerim vucudunda gezinmeye devam ediyordu. Gobeginde , kalcalarinda , bacaklarinda. Bu gercekten iyi hissettiriyordu. Gunluk ihtiyacim olan bir besini aliyormus gibi.
Hala vaktimiz oldugunu dusunerek, elimi icine soktugum tisortunu eteklerinden kavrayip cikardim ve neresi oldugunu gormedigim bir yere firlattim. Sadece iki saniye benden ayrilan sismis dudaklari ve bana bakan arzu dolu gozleri tekrar benimle bulustu. Elleri boynumda geziniyor , sac diplerimi oksuyordu.
Saclarini bir tarafinda toplayip ellerime yer actim ve vucudunda gezintiye basladim. Benimle birlikte kalcasini hareket ettirmeye , kendini one dogru itmeye basladi. Bu cok yanlis ve riskli bir hareketti ,benim icin degil ama kate icin oyle olmaliydi. Zevk icin bu kadar zayif dusmesi bana gore kusurdu, bir kiz icin hataydi. 15 dakika once buraya benim gazimla gelen ve ceza almaktan korkan biri , simdi onu burada becermemi mi istiyordu?
Kizlari kullanan biz oluyorduk degil mi?
Bosversene.
Parmaklarim sutyeninin ustunde durdu. Kate yaptigim seyden huzursuz olmuscasina kipirdamaya ve kendini aniden geri cekmeye baslamisti. Bense parmaklarimi ve dudaklarimi serbest birakmamis , onu tuketmeye devam ediyordum. Dudaklarini benimkilerden sertce ayirdi ve nefes nefese bir kac sey soylemeye calisti.
" Se-sen mukkem-melsin "
" Oyleyim. " dedim dudaklarina fisildayarak.
" Bu cok tahrik edici. " konusurken guluyordu. Bense vaktimizi konusmak yerine daha farkli degerlendirmek icin onu dizlerimin ustune dogru ittim. Daha ne yaptigimi anlayamadan dudaklarimi gogsunun acikta kalan yerlerine bastirdim. Vucuduna islak opucukler kondurarak ilerlemeye basladim.
" Bence bundan kurtulmaliyiz." Kafasini daha da geriye atarak ic gecirdi. Uzun ve istekli. Neyden bahsettigimi cok iyi biliyordu.
" Bence dur-maliyiz."
" Bahse varim bu istedigin en son sey. " dudaklarim boynuna dogru cikiyordu. Ayni saniyede ellerini yukari dogru cikarip saclarimla oynamaya basladi.
" Cid-diyim."
" Fazla ciddisin. " yuzunu gormesemde gulumsedigini biliyordum. Ciddi olmadigini bildigim gibi.
" Bizim cocuklar bilmiyorum, her an gelebilirler. "
" Tabiki gelebilirler." dilimle boynunda oyalaniyordum.Ona cok daha fazlasini yapabilirdim tabiki. Eger uzaktan gelen ayak seslerini duymasaydi.
" Lanet olsun! " Kate dudaklarindan kisa kufurler savurup bacaklarimin ustunde dogruldu. Tum bedeni yay gibi gerilmisti.
" Bu kadar telas yapm- " cumlemi bitirmeme izin vermeden ellerini dudaklarima bastirdi. Kafasi tamamen baska bir yerdeydi , suphesiz dedigim hic bir seye kulak vermiyordu. Ve bu beni gercekten sinirlendirmeye baslamisti. Ellerini agzima daha cok bastirip kulagima dogru egildi ve fisildamaya basladi.
" Bizimkiler degil! "
~•~
Eger suan bu yazdiklarimi okuyorsan , bolumude okudun demektir.
Tesekkur ederim degerli okur!
Kucak dolusu sevgilerle en kisa zamanda gorusmek uzere.
♡