-Kalkın lan!
Chan'ın normal bir sabahıydı. Yine herkesi zorla kaldırıyordu. Kimsenin uyanmaya niyeti olmadığını anlayan Chan, herkesi teker teker kaldırmaya karar verdi.
İlk önce Woojin'i uyandırdı. Sonra Changbin'in odasına geçti. En son da Jisung'u uyandıracaktı ki odasında olmadığını farketti.
-JISUNG!
Jisung'dan ses alamayan Chan aşağıya inip telefonla aramaya karar verdi. Fakat aşağıya indiğinde Jisung'u, onu azarlayan Woojin'i ve olayları sessizce izleyen Changbin'i görmeyi beklemiyordu.
+SEN NASIL KİMSEYE HABER VERMEDEN DIŞARI ÇIKARSIN JİSUNG! SENİN İÇİN NE KADAR ENDİŞELENDİĞİMİN FARKINDA MISIN?
-Üzgünüm hyung. Jeongin'le ödev yapacaktık.
+ONDAN HOŞLANDIĞINI BİLİYORUM AMA BU KİMSEYE HABER VERMEMENİ AÇIKLAMAZ!
-Özür dilerim hyung bir daha olmayacak.
Jisung ilk gördüğü andan beri Jeongin'den hoşlanıyordu ve bunu Jeongin hariç herkes biliyordu. Ama Jisung Woojin'in onu sevdiğinden bihaberdi.
+Tamam şimdi hazırlanın okula geç kalacaksınız.
Woojin ve Chan okulu bitirmişlerdi. Bu yüzden çalışıp diğerlerine bakmakla sorumlulardı.
Diğer evdekilerle aralarındaki tek bağ Jisung ve Jeongin'in dostluğuydu. Bu yüzden ikisinin dostluklarını korumaları gerekiyordu bu yüzden Jisung Jeongin'e açılamıyordu.
Herkes hazırlanıp kahvaltı yaptıktan sonra evden çıkıp okula gittiler.
*****
Okula geldikten sonra Jisung direk Jeongin'in yanına gitti.-Günaydın Jeongin
+Günaydın hyung
-Nasılsın sabah gelemeyeceğini söylediğinde biraz endişelendim.
+İyiyim hyung sadece Seungmin hyung bana yardım etmekte ısrar edince gelemedim sen nasılsın?
-İyiyim sağol.
+Zil çaldı hyung sınıfa gitmeliyim.
-Tamam görüşürüz.
*****
Chan iş yerine bir saat sonra varmıştı. Çalıştığı yer uzakta olduğu için sabahları bile oldukça yorgun oluyordu.
Önlüğünü almak için gittiği temizlik odasında hayatının aşkıyla karşılaşacağını aklının ucundan bile geçirmemişti Chan.
Chan önlüğünü alıp mutfak bölümüne geçecekti ki müdürün odasına doğru giden birini gördü. Siyah saçları, minik bir suratı vardı ve çok güzeldi.
Adam içeri girdikten bir süre sonra patronu Chan'ı odasına çağırdı.
-Beni çağırmışsınız efendim.
+Evet Chan. Bu senin yeni iş arkadaşın Minho. İşe alışana kadar ona yardımcı olabilirsen çok sevinirim.
-Tabi efendim büyük bir zevkle.
+Güzel. Minho mutfakta çalışacak tanışın ve ona yeri göster olur mu?
-Peki efendim. Minho benimle gel sana bir önlük bulalım.
=Peki.
Minho ve Chan odadan çıktılar. Chan Minho'yu temizlik odasına götürdü ve bir önlük uzattı. Minho kendisine uzatılan önlüğü yavaşça aldı.
=Teşekkür ederim.
Minho'nun sesi de çok güzeldi. Chan bu çocuğa hayran kalmıştı.
-Önemli değil bu arada ben Bang Chan.
Chan elini Minho'ya doğru uzattı. Minho ise uzatılan eli memnuniyetle sıktı.
=Ben de Lee Minho memnun oldum.
-Ben de. Şimdi geç kalmadan seni mutfağa götüreyim. Yemek bölümü mü yoksa bulaşık mı?
=Yemek.
-Tamam.
Minho ve Chan yemek bölümüne doğru yola çıktılar.
_____
Selammmm
Geçen bölüm kısa olduğu için bugün bir bölüm daha yayınlamaya karar verdim. İçimden her gün bölüm yazmak geliyor ama yine de haftada bir bölüm atmaya çalışacağım.
Banginho tanıştııığğğ!!!
Evet Jisung da Jeongin'i seviyor.
Yazacak bişey bulamadım.
Bölümle ilgili görüş ve önerilerinizi belirtmeyi unutmayın seviliyorsunuz.
Kitabı açıklayayım:
Bu iki ev düşman falan değil. Sadece birbirlerini tanımıyorlar. Tek tanışanlar Jisung ve Jeongin. Tabi sonra hepsi tanışacak ama neyse. 00 line aynı sınıfta. Minho 2 yıllık üniversite okuyup bitirdi. Chan ve Woojin ise 4 yıl üniversite okudular. Bangİnho bir lokantada çalışıyorlar. Woojin ise babasının şirketinde çalışıyor. Ailesi zengin fakat Woojin'e çalışmadan para vermiyor.
Böyle işte.
Bir sonraki hafta görüşürüz...