Bölüm-18

219 12 31
                                    

Flashback.

  Jisung Jeongin'e parlayan gözlerle baktı. Az sonra söyleyeceği şey ikisinin de hayatında bir dönüm noktası olacaktı.

Js: Beni seviyorsan söyle Seungmin'e açılırsın.

Jg: O zaman sen de Woojin hyunga açılacaksın.

Js: Kabul.

Flashback end.

  Herkes Seungmin'in odasına doğru koştu. Seungmin yerde baygın halde yatıyordu ve Jeongin de Seungmin'i sarsarak uyandırmaya çalışıyordu.

Mh: Seungmin'e ne oldu?!

Jg : Bilmiyorum hyung birden bayıldı. Ateşi var.

  Minho Seungmin'i kucağına alıp yatağa yatırdı. Ateşine baktıktan sonra Jisung, Woojin ve Jeongin hariç herkesle dışarı ilaç ve su getirmeye gitti.

Js: Söyledin mi? O yüzden mi bayıldı?

Jg: Söyledim. Bir süre bana baktıktan sonra bayıldı. Sanırım pat diye söylememeliydim.

Js: Boşver Jeongin en iyisini yaptın. Keşke ben de öyle yapabilsem.

Wj: Nasıl yapabilsen?

Js: İşte Jeongin'in yaptığı gibi.

Wj: Birinden mi hoşlanıyorsun?

Js: Evet. Birinden çok hoşlanıyorum.

Wj: Kimmiş o?

  Jisung derin bir nefes aldı ve Woojin'in dudaklarına dudaklarını bastırdı. Geri çekildiğinde Woojin'in gözbebekleri büyümüş ve kaskatı kesilmişti. Woojin bir tepki veremiyordu. Şaşırmıştı.

Js: Sensin hyung.

Woojin kendine geldiğinde bu sefer o Jisung'u öpmeye başladı. Jeongin ise onlara bakarak feels geçiriyordu.

Bir süre sonra diğerleri de içeri girdi. (bu diğerlerinin arasında Changbin yok zaten yerinden kalkamıyo çocuk) Öpüşen çifti umursamadan su dolu büğük kabı, ilaçları ve bir bardak ılık suyu yere koydular.

Ch: Sen Seungmin'e bakarsın değil mi Jeongin?

Jg: Bakarım hyung.

Mh: Ateşi düşmezse ince birşeyler giydir. O da olmazsa suşa sokarsın.

Jg: Bunları biliyorum hyung. Geleceğin doktoruna işini öğretme lütfen.

Mh: Chan biz şu ikiliyi de alıp çıkalım. Mutfağı toplamamız gerek.

Ch: Tamam bitanem.

Woojin ve Jisung'u birbirinden uzaklaştırıp odadan çıktılar. Jeongin de kabın içindeki bezin suyunu sıkıp Seungmin'in alnına yerleştirdi.

Ateşi biraz düştükten sonra Seungmin uyandı.

Jg: Hyung iyi misin?

Sm: Çok güzel bir rüya gördüm ve hala etkisinden çıkmaya çalışıyorum. Onun dışında iyiyim.

Jg: Ne rüyası gördün hyung?

Sm: Şimdi ben odada oturuyordum. Telefona bakıyordum. Sonra sen geldin. Ben de ayağa kalkıp senin yanına geldim. Bana çok önemli bişey diyeceğini söyledin. Sonra pat diye 'senin teklifini kabul etmek istiyorum seni seviyorum' dedin. Bu kadar.

Jg: Bu rüya olsaydı şaşırabilirdim. Ama değildi. Seni seviyorum.

Seungmin tekrardan Jeongin'e bakmaya başladı. Bu sefer bayılmadan kendine geldi.

Stay ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin