.

2.4K 80 7
                                    

Ik deinste achteruit. Ik botste tegen een meisje op en we vielen achterover. Snel krabbelde ik overeind. Ik keek verbluft naar het pistool. Ik volgde de armen van degene die het pistool vasthoud. Marcel.... Wat... wat... waarom... wat... stamelde ik. Hij keek me gemeen-glimlachend aan en zei: Jullie stelletje domme meisjes. Dat jullie echt denken dan jullie echt weg mogen. Jullie blijven dus mooi hier! Hij schuifelde achteruit, het pistool nog steets op mij gericht. Toen trok hij met een snelle beweging het pistool weg. Ik kwam in actie en greep naar het tentdoek. Marcel wou hem net dichtritsen, maar ik was te snel. Ik trok met al mijn kracht. Ik voelde dat hij dat ook deed. Ik dacht aan het pistool. Ik stopte even kort met trekken en schopte toen met al mijn kracht tegen de handen aan. Aan de klap die volgde te horen viel het pistool op de grond. Ik nam dat moment om naar de andere meisjes te wenken en samen trokken we nog 1 keer extra hart aan het doek. Marcel tuimelde voorover de tent in. Snel sprongen Ashley en nog 3 andere meisjes bovenop hem en namen hem in de houdgreep. Ik snelde naar buiten en pakte het pistool. Ik twijfelde. Moest ik hem neerschieten of niet? Als ik hem zou vermoorden kreeg ik waarschijnlijk gevangenisstraf, en dat wilde ik niet. Maar als ik niet schoot zou hij gewoon ontsnappen en óns vermoordden ofzo. Ik liep weer naar binnen en gebaarde dat ze van Marcel af moesten gaan. Marcel stond op en ik hefte het pistool. Hij keek er even verbaast naar en trok toen zijn gezicht weer in de plooi. Grimmig keek hij me aan. Wat is er Marcel? Je kijkt zo verbaast. Ik trek een quasi verbaast gezicht. Alsof jij mij echt gaat neerschieten! Dat durf je echt niet. Je bent een kind! Een dom klein kind. Ik voelde dat ik boos werd. Ik trok een zuur. Ik denk dat je me toch echt onderschat! Citeerde ik Tris uit Divergent. Ik kón hem niet door zijn hoofd schieten. Kom maar op. zei Marcel. Ik richtte op zijn hooft en doorlade het pistool. Ik zag dat hij trilde. Mooi! Met een snelle beweging richtte ik het pistool iets naar beneden en schoot......

HORROR KAMPWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu