© Copyright by elly_lilly
2018
Wszelkie prawa zastrzeżone.Rozpowszechnianie i kopiowanie całości lub części niniejszej publikacji jest zabronione bez pisemnej zgody autora. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie.
><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
„Serce kobiety to labirynt subtelności,
Stanowiący wyzwanie dla szulerskiego umysłu
Prostackiego samca."
C.R.Zafron „Cień wiatru"
===
Historia, która powstała w ciągu miesiąca.
Czasami biegła zgodnie z moim planem, a czasami wymykała się spod mojej kontroli, jednak i tak cel, który osiągnęła, w pełni mnie satysfakcjonuje i jestem z niej zadowolona.
Choć może wynika to jedynie z tego, że już dawno tak dobrze mi się niczego nie pisało.
A jak będzie się Tobie czytało, drogi czytelniku?
Historia dwójki młodych ludzi i tego, co wydarzyło się, gdy przypadkiem się spotkali. Bardzo ciężko byłoby mi stwierdzić, dla kogo jest to książka. Na pewno dla mnie – starej, a młodej duchem, która lubi „bawić się" tego typu klimatem. Niestety trudno mi stwierdzić, czy ma to sens. I nie wiem, jak bardzo zmieniła się mentalność osób około dwudziestego roku życiu, w porównaniu z tym, jak ja to pamiętam, widzę i odbieram. To jedynie moje wyobrażenie ... Ale czy ludzie tak bardzo się zmieniają? Przeważnie wszyscy chcą tego samego, czyli akceptacji, miłości, bliskości i odnalezienia szczęścia w życiu. A wszystko to zazwyczaj sprowadza się do wyborów. Decyzji, które należy podjąć.
Nie inaczej będzie w przypadku główniej bohaterki, Wiktorii. I przy okazji spisywania je wyborów, doszłam do wniosku, że to już chyba trzecia historia, w której kobieta postanawia „ocalić" jakiegoś faceta. Tak było w „Śpiącej królewnie" oraz „Nie polubię cię". Pytanie jedynie, czy w tym przypadku główna postać kobieca, aby na pewno dobrze na tym wyjdzie? I czy sama miłość wystarczy, by wytrwać w tym, co często my kobiety same na siebie bierzemy?
Mam nadzieję, że wytrwacie do końca (jak Wiki), a jeśli nie, to chociaż dajcie znać, co Was znudziło/zirytowało, co było złe i niepotrzebne, a czego zabrakło.
Pozdrawiam serdecznie.
El.
===
„Sunrise baby"
===
CZYTASZ
Sunrise Baby
Short StoryWiktoria spędza po raz ostatni wspólne wakacje z rodzicami nad morzem. Jedyne czego pragnie, to wyprowadzić się w końcu z domu i rozpocząć samodzielne życie na własny rachunek. Czy jednak owa swoboda i wolność będą się równoważyć ze słowem szczęście...