Afra geceden beri dün Yiğitle yaşadıkları ayrılığı düşünüyordu. Yiğiti çok seviyor fakat onun kendine ve ailesine uymadığınıda biliyordu. Elinden geleni yapmıştı değiştirmek için, yüzlerce kez konuşmuştu onunla fakat hala herşey aynıydı. Yapacak son şey kalmıştı ve o da istemeye istemeye de olsa Yiğitten ayrılmıştı. Bitmişti artık herşey, hemde onca kurulan hayallerin üstüne. Geceden beri akan gözyaşları durmamış ve hala akmaya devam ediyordu. Birisiyle paylaşması gerekiyordu ayrılığın acısını yoksa tek başına kaldıramayacaktı. Bu durumda da gidebileceği tek arkadaşı Çiçekti çünkü Yiğitle aralarındakini birtek o biliyor ve arkalarında duruyordu. Hızlıca üzerini giyinip evden kimseye görünmeden kendini dışarı attı. Yürürken ağladığını kimsenin görmemesi için başını önüne eğip adımlarını hızlandırdı. Çiçeklerin evine vardığında kapıda onu Çiçeğin annesi Handan hanım karşılıyordu.
-Hoşgeldin Afra kızım.
-Hoşbulduk Handan teyze..
-Ne o bak bakayım bana ağlıyormusun sen?
-Yok birşeyim Handan teyze iyiyim ben. Çiçek odasında mı?
-Odasında kızım sen çık hadi arkadaşının yanına.
Afra arkasını dönüp gittiğinde Handan hanımın aklı onda kalmıştı. Malum ya kızı gibi severdi Afrayı. Nede olsa ellerinde büyümüştü. Kendini kötü hissetmemesi için üzerine gitmemeyi tercih etsede belliki bir derdi vardı ve ona ağlıyordu.
Handan hanım, iyi gelir düşüncesiyle Afranın en sevdiği limonlu kekten yapmak üzere mutfağa geri döndüğünde Afra Çiçeğin odasına varmış, hala ağlıyordu. Çiçek ne kadar ısrar etsede bir türlü kendine gelemediğinden derdinide anlatamıyordu, biraz su getirip içmesini sağlayınca hafif toparlayıp olan biteni anlattı.
-Afra üzülme bu kadar lüften mutlaka düzelecek herşey.
-Söylesene Çiçek, ben onun için abime aileme yalanlar atarken o hiç kıymetimi bildimi bu saatten sonra düzeleceği varsada istemiyorum.
-Afra her zaman sinirle böyle konuşuyorsun yapma lütfen ikimizde biliyoruz Yiğitin senin kıymetini bildiğini, sadece hayatında büyük bir yanlışı var maalesef ve bundan dönmesini bekliyoruz durum sadece bundan ibaret fazlasını düşünüp kendini dahada harap ediyorsun.
-Evet ona gerçekten çok sinirliyim ama artık bitti bir daha yüzümü bile göremeyecek.
-Böyle sözler söyleme Afra eminim ikinizde birbirinizi çok seviyorsunuz herkesin imreneceği türden bir bağlılığı var Yiğitin sana. Ben eminim Yiğit seni arayacak ve içkiyi bıraktığının haberini verecek sen sadece sakin olup sabredip bekle.
-Umarım dediğin gibi olur..
-Olacak inşallah canım benim sen üzme kendini.
-Çiçek iyi ki varsın gerçekten bana çok iyi geliyorsun...
Afra sakinlemiş iki arkadaş sohbetlerine Çiçeğin dün akşam ki görücü mevzusuyla devam etmişlerdi. Saatin ilerlemesiyle giden Afranın ardından Çiçek yapması gereken hesaplaşmayı yapmak üzere Mehmete mesaj yollayıp buluşmak için söylediği yere gitti.
💕Merhaba! 7. bölüm ile karşınızdayım ve yorumlarınızı çok merak ediyorum. 7. bölümümüzü nasıl buldunuz?
💜 Her okuyucuya ayrı ayrı değer veriyor, yorumlarınızı ve beğenilerinizi heyecanla karşılıyorum.
💜Bu sebeple bana yorum veya özelden mesaj olarak kitap hakkında herşeyi hiç çekinmeden sorabilirsiniz. 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Üflemek (KİTAP)
RomanceYarım asırlık ömrüne 2 asırlık bir aşk hikayesi sığdıran Hasan Dede... Onun ömrünü uğruna serecek kadar sevdiği, küçük yaşta babasının kumar borcu yüzünden yine babası yaşında bir adama verilmesi ve adamın onu kötü yola satması.. Hasan Dedenin kafes...