24. Bölüm

31 11 2
                                    

  Selamun Aleykum arkadaşlar, 24. Bölümümüze hoşgeldiniz sefalar getirdiniz💕

  Benim için öyle degerlisiniz ki, tanımasam bile aynı satırlarda buluştuğumuzu bilmek beni çok heyecanlandırıyor. 💕

  Bu bölümü de yine benim için çok değerli olan bir okuyucuma ithaf etmek istiyorum. afAllahim 💕 Tanımadan da insanların yüreklerin de yer edinilebiliyormuş meğer, bunu bana öğreten insanlardan birisidir kendisi 💕

  Hepinize keyifli, aşk dolu, huzur dolu okumalar diliyorum..

  Uyandığında dün gece yaşadıklarının ağırlığı üzerinde, gözleri ağlamaktan şişmiş bir halde saate bakıyordu. Saat epey geç olmuştu ve muhtemelen telefonu Halilden gelen mesajlarla dolmuştu. Telefonuna baktığında hiç şaşırmadı, tahmin ettiği gibi Halil den yirmiden fazla mesaj ve tam sekiz cevapsız çağrı vardı. Mesajların hepside merak ettiğini ve onu çok özlediğini yazıyordu.

  Günlerdir Halilden gelen mesajlarla uyanmaya  öyle alışmıştı ki normalde bu mesajlar onu gülümsetiyor yeni güne huzur ve tam enerjiyle başlamasına neden oluyordu. Bu sabah öyle olmamıştı.

  Halilin mesajlarını gördüğünde, dün gece yaşananları anlık dahi olsa unutup tekrar o büyüye kapılmıştı ki Halile uzanan silahın görüntüsü tebessüm emtesine dahi engel olmuştu.

  Gözlerinde biriken yaşları elinin tersiyle silip hızlıca hazırlandı. Yapması gereken çok fazla şey vardı. İlk olarakta bir hafta içinde Halili terk etmesi gerekiyor ve bunu ona en az hasarı vererek sağlamak istiyordu.

  Halile kısa bir mesaj gönderip buluşmak için bir adres yolladı. O adrese doğru yola koyulmak üzere evden çıktığında düşünmek için yeteri kadar zamanı olacaktı. Merdivenleri inip aşağı geldiğinde annesi mutfakta harıl harıl çalışmakla meşguldü. Annesini sorgu sual kısmına çok takılmadan atlatmanın yolunu bulup evden çıktığında ise karşısında gördüğü kişi onu şaşkına uğratmıştı.

-Halil.

-Doğru bildiniz hanımefendi. Karşınızda bulunan kişi Halil olmakla beraber, sizi çok merak etmiş ve saatlerdir kapınızda sizden haber beklemekte olan aşığınızdır.

-Seni görmeyi beklemiyordum, çok şaşırdım.

  Halil gülümseyerek baktı Çiçeğine

-Evet biliyorum,belki bana kızacaksın. Ailelere söyleme faslı yaklaşmışken, evimizin dibinde olman doğru değil diyeceksin. Ki evet, sana bende katılıyorum ama hesaba katmadığımız bir durum var ki o da seni aşırı derece de merak ediyor olmam. Bu merak tüm kuralları yıkıp attı, ve beni sana getirdi.

-Tamam sorun değil, gidelim.

-Çiçek dur. Senin gözlerin neden şiş? Hiç iyi gözükmüyorsun, neyin var?


  Çiçek gözlerini Halilden kaçırarak cevapladı

-Hiçbirşeyim yok Halil, gidelim buradan artık. Lütfen..

-Çiçek, var işte birşey. Lütfen hemen anlatırmısın bana.

-Hayır Halil yok birşey. Uzatma lütfen, gidelim!

Aşka Üflemek (KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin