Herkeslere merhaba,
Üzgünüm ki bu yeni bölüm değil. Biliyorum bildirimi görünce yeni bölüm sanıp mutlu oldunuz. Ama bu aralar wattpad'e fazlasıyla aktif olmaya çalışıyorum. Yani anlayacağınız yeni bölümün gelmesi yakındır.
Neden böyle bir paylaşım yapacak olduğuma gelirsek, biliyorsunuz çok uzun süre ayrı düştük. Sizi geçtim ben bile hikayeyi unuttum, toparlamam zaman aldı. Bu paylaşımın amacı ise benim ve hikayem hakkında merak ettiğiniz her şeyi yorum olarak buraya yazarsanız samimiyetimle sizin sorularınızı yanıtlayacağım.Şimdi gelelim aklımda olan birkaç hikayeye. Sizden ayrı kaldığım süre boyunda bir defter doldurdum. Ama bu bir roman değil, daha çok şiir ve benim duygularımı barındıran bir defter. İçinde yazan her bir cümle hissettiğim duyguları anlatıyor ve o duyguları yazarken her bir sayfa da fazlasıyla dökülen gözyaşları var. Bu defteri bir kitap halinde wattpad'e paylaşmayı düşünüyorum ama kararsızım. (Kararsız olduğuma bakmayın %85 ihtimal paylaşırım)
Bunun haricinde kapağını oluşturduğum ve ilk bölümün yarısını yazdığım bir hikaye var. Kitabın adı 'İNTİHAŞK'. Kuma serisinden uzak bir kitap olacak ve aklımda güzel bir kurgu var. Kitabı paylaştığım zaman size haber vereceğim.
Ve tekrardan KUMA kitabına gelirsek eğer, kendi hayatımda bir düzen oluşturmaya çalışıyorum şu aralar. Daha çok wattpad'e girip daha çok bölüm paylaşmak gibi. O düzeni oluşturursam eğer haftada 2 kez bölüm paylaşacağım. Fakat bu konuda size söz vermeyeceğim çünkü yeni hikayelere de atılmak istiyorum. Ama şunu unutmayın ki şu son günlerde sizin için sürekli bu platformda uğraşıp çabalıyorum. Karşılığında sizin hikayeye olan bağımlılığınız ise benim tutunacağım en güzel dal. Yazdığınız yorumlar beni çok mutlu ediyor. Bana wattpad'den, kendi instagram hesabımdan attığınız mesajlarda beni çok değerli hissettiriyor. Bunlar için size bir kucak dolusu teşekkür ve öpücükler sunuyorum.
Fakat bu güzel şeylerin yanı sıra okurken beni üzen, ki üzmeyi geçin sinirlendirenler de olmuyor değil. Ben hikayemi kimseye zorla okutmuyorum, kimsenin başına silah dayamadım. İsteyen okur istemeyen okumaz. Fakat bazı insanlar sanki ben okumaları için zorlamışım gibi hem saygısızca hemde kırıcı denilebilecek kadar anlamsız yorumlar bırakıyor. Yani burada emek veren birisine ''sen kitap yazmayı bırakmalısın'' demek de neyin nesi. Evet bu benim ilk tecrübem, ilk yazım deneyimim ama ben ilk olmasına rağmen çabalayıp kendimi hep bir tık daha üste taşımaya çalıştım. Yeri geldi derslerimi kenara itip size bölüm yazdım. O bölümü okuduğunuz zaman yorumlarınızı hep istekle keyifle okudum. Fakat eskiden yorumlara ''ilk olmana rağmen çok başarılısın, başarılarının devamını bekliyoruz'' deyip sonrasında kötü yorumlar yazmak neden ? Bunu gerçekten çok merak ediyorum.
Mesela bazı kişilerde ''eğer şunu da yaparsan hikayeni sileceğim'' diyor. Şimdi de silebilirsiniz. Ben kaybedecek bir şeyimin olduğunu düşünmüyorum. Evet sizinle ilgilenemedim ama bunların içinde sebeplerim vardı. Tedavi görüyorum her hafta, dinlenmem gerekiyor. Yeni yeni kendime gelirken direk size koşuyorum ve bazı kişiler benim bile umudumu kırıyor. Ben başından belli size dedim. Mutlu bir son olur mu bilmem ama bu hikaye acıları barındıracak diye. Hiç kimse şunu düşünmedi.
''Bu kadar acı sonunda bir umut mutluluk doğurur'' diye. Herkes dümdüz sabit bir şekilde acı aradı. Kötü son aradı. Ben her seferinde sizi şaşırtmak için didindim. Ki bunu başardığımı da düşünüyorum. Çünkü kitabım kötü diyemem. Ben amatörce de yazsam bu kitap gerçekten okunmayı hakkediyor benim şahsi düşüncemde. Sizden tek isteğim beni eleştirin ama bana gelip senden yazar olmaz imasını verip benim umudumu kırmayın. Eğer şuan beni kırıcı buluyorsanız da kusura bakmayın. Çünkü fazlasıyla içimde biriktiler ve artık patlamak istiyordum. Evet, eğer beğenmiyorsanız kitabımı rica ediyorum okumayı bırakın. Kimse beğenmediği kitabı okumak zorunda değil.
Ha unutmadan, böyle kötü yorum yapınca direk savunmaya geçen tatlı okuyucularım var. Onları çok sevdiğimi duyurmazsam içimde kalırdı. Bir kucak dolusu öpücük armağan ediyor ve içten bir şekilde sarılıyorum size. Beni yalnız bırakmadığınız için teşekkür ederim...
Evet artık konuşmayı bırakıyorum ve sorularınızı bekliyorum. Ondan öncede hemen belirteyim 'KUMA2' yeni bölümü bu hafta içerisinde sizlerle paylaşacağım. Takipte kalın, hoşça kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA 2.
General FictionSoğuk.. Sadece insanın vücudunun titremesi değildir ki. Soğuk insanların birbirlerine olan mesafesi, insanların yüzleşmeye korktuğu korkularıdır. Soğuk küçük bir kız çocuğunun çığlığıdır. Titrek ve korkak. Soğuk ve umudunu kaybeden, ölü bedenlerin...