9.15 mieszkanie Nowak
Natalia
Odpoczywałam w swoim mieszkaniu czytając książkę po chwili zadzwonił telefon.
Rozmowa
Ł: Cześć, przepraszam że zawracam Ci głowę, ale mogła byś do mnie przyjechać i po drodze kupić test ciążowy.
N; Okejjj! Będzie za 40 min
Ł;Pa
N:Pa
Zakończyłam rozmowę, przebrałam się i poszłam po test do apteki. Następnie udałam się do przyjaciółki.
Zosia
Ktoś zapukał do drzwi, to pewnie Natalia. Poszłam otworzyć.
N: Cześć Zosiu, co ty robisz u Łucji?
Z: To długa historia, lepiej jak mama ci to opowie.
N; Mama!?
Ł: Wejdź Nati, zaraz ci wyjaśnię.
Natalia weszła, i szczerze porozmawiałyśmy.
Łucja
Zosia wyjaśniła Nati swój plan, a ta o dziwo się z nią zgodziła.
N:Łucja, ona ma rację. Zrób ten test jeszcze raz... dla świętego spokoju.
Z: Proszę momo... dla mnie i taty.
Ł No dobrze już, zrobię- oznajmiłam lekko podniesionym głosem.
Poszłam do łazienki zrobić test. Zrobiłam doczekała 5 min i otrzymałam wynik. Był pozytywny. Nagle zrobiło mi się niedobrze i zwmiotowałam.
N; I jak kochana, masz wynik!
Ł:Tak - objaśniłam słabym głosem
Wyszłam z toalety cała blada, co nie umknęło uwadze dziewczyn.
Z;Mamo źle się czujesz? Może usiądziesz.
Posłusznie usiadłam na kanapie i podałam Zosi test. Poczym ukryłam twarz w dłoniach, by rozpłakać się jak dziecko.
N: Gratulacje kochana! Będziesz mamą.
Z: A ja w końcu będę mieć rodzeństwo!
Zosia
Potem zobaczyłam że mama płaczę, ale to nie były łzy szczęścia. Podeszła i mocno przytuliłam.
Z;Mamo, ale czemu płaczesz powinnaś się cieszyć.?
Ł; Ale ja nie potrafię ja się boje- krzyczała przez łzy.
Potem opowiedziała nam o tym co stało się kilka lat temu. Zaczęłam płakać, a Natalia została nagle wezwana na komendę i musiała jechać.
Po 15 minutach udało mi się uspokoić mamę i zasnęła. Ja postanowiłam zadzwonić do taty...
Rozmowa
O: Hej Zosieńko coś się stało?
Z: No.... bo mama jest w...
Przepraszam ale uwielbiam trzymać was w niepewności.
Hejka kochani, myślę że się spodoba. W Czwartek dodam dłuższy rozdział.Dziękuję 💗Zrobiliście to w półtora tygodnia💗Dziękuję
Pozdrawiam, Kryminalna01 💕
CZYTASZ
I'm Queen for you ! - Gliniarze
FanfictionTo moja pierwsza książka więc od razu za błędy przepraszam i zachęcam do czytania. Ta książka będzie o Łucji Wilk z gliniarzy. Opiszę tu jej życie zawodowe a za razem prywatne. Książka będzie trochę moją fantazją ,ale pojawią się także elementy z...