Tego samego dnia, 9.00
Olgierd
Po załatwieniu mnie i Łucji wolnego wsiadłem w auto i pognałem prosto do jej mieszkania. Gdy byłem już pod drzwiami z numerem 15 zza drzwi dało się słyszeć krzyki i płacz brunetki. Zrozumiałem, że nie ma na co czekać, więc rozpędziłem się i wywarzyłwm drzwi.
Łucja
Nagle do mieszkania wpadł załamany O...Olgierd. Zdziwiona spojrzałam na niego po czym krzyczała że łzami w oczach...
Ł: Po co tu przyszedłeś?! Nienawidzę cię!
O: Łunia posłuchaj, ja wiem jak to wyglonda, ale ja naprawdę od 2 miesięcy nie jestem z Majką.
Ł: I tak cię nie posłucham, marnujesz tylko czas.
O:Nie mów tak kochanie. Proszę nie rób mi tego, odłóż te tabletki.
W tym momencie tabletki znalazły się w moich ustach.
Olgierd
Gdy zobaczyłem jak tabletki znalazły się w ustach policjantki, podbiegłem do niej i sprawnym ruchem spowodowałem, że zawartość jej ust wylądowała na podłodze.
O: Łunia czemu chciałaś mi to zrobić? - powiedziałem płacząc i tuląc również płaczącą policjantkę.
Ł: Ja porostu nie mam już siły, mam dość.
O: Łucja... damy radę...razem, rozumiesz. Będzie dobrze zobaczysz.
Łucja
Po jakimś czasie uspokoiłam się i odklejiłam od Olgierd.
Ł:Przepraszam, powinnam od razu Ci uwierzyć... Przepraszam - powiedziałam załamującym się głosem. Wtedy on pocałował mnie jak tego pamiętnego wieczoru przed imprezą. Tym razem jednak nie opierała się i odwzajemniłam pocałunek. Po chwili oderwaliśmy się od siebie.
Ł: Skarbie, zrobiłbyś mi herbaty
Po 5 minutach Olo wrzucił z dwoma kubkami herbaty. Podał mi jeden z kubków, a potem trzymając drugi usiadł koło mnie i ja oparła głowę na jego ramieniu. Gdy wypiłam herbatę poszłam umyć kubek do kuchni. Potem do kuchni wszedł też Olgierd podał mi kubek i usiadł przy stole stojącym w kuchni. Wtedy zadał pytanie, którego najbardziej się bałam...
O:Skarbie przepraszam że pytam, ale tamtego wieczoru powiedziałaś że nie umiesz zapomnieć, tylko nie mogę domyślić się o czym.?
Ł:O...Olgierd
Po tych słowach upadłam na podłogę.
Dalej był już tylko krzyk mojego ukochanego i ciemność...Tak, udało mi się dodać dzisiaj tą część, ale chyba wyczerpałam już limit weny na dziś. XD. Mam nadzieję, że się spodoba.
Dziękuję za... 💞💋:Pierwsze 50 wyświetleń tej książki!!!
35 miejsce w rankingu Policja
Pozdrawiam, Kryminalna01💕
CZYTASZ
I'm Queen for you ! - Gliniarze
FanficTo moja pierwsza książka więc od razu za błędy przepraszam i zachęcam do czytania. Ta książka będzie o Łucji Wilk z gliniarzy. Opiszę tu jej życie zawodowe a za razem prywatne. Książka będzie trochę moją fantazją ,ale pojawią się także elementy z...