3-Oszukałeś Mnie

466 11 1
                                    

Następny dzień 5.45
Łucja
Obudziłam się z wielkim bólem głowy, ale co mnie zaskoczyło nie leżałam pod drzwiami lecz na kanapie w obcym mi mieszkaniu. Rozejrzałam się po salonie i na kominku zobaczyłam zdjęcie na którym był... Olgierd całujący się z jakąś blondyną.
Ł:Tsa wczoraj mówił że nikogo oprócz nie nie kochał. - pomyślałam że łzami w oczach - Dlaczego ja zawsze trafiam na takich dupków - krzyknęłam
Wtedy do salonu wpadł Olgierd z pokoju obok.
O:Co się stało, dlaczego krzyczałaś?
Ł:Może dlatego, że jestem w obcym mieszkaniu. Z obcym facetem, który mówił że jeszcze nikogo tak nie kochała. A w domu ma zdjęcia jak obśćiskuje się z jakąś dziwną!-krzyczałam a po policzkach ciekły mi łzy.
O:Łucja to nie tak jak myślisz Majka to....
Ł: Wiesz co, chociaż przez chwilę myślałam że jesteś inny, ale jak widać się myliłem, a i jeszcze...
Olgierd
Łucja nie zdążyła dokończyć, bo usłyszeliśmy jak ktoś otwiera kluczem moje mieszkanie. Była to oczywiście Maja, której zapomniałem odebrać klucze od mojego mieszkania.
M:Cześć skarbie! - powiedziała i mnie pocałowała
O: Majka mówiłem Ci żebyś tu nie przychodziła! -  krzyknąłem 
Ł:Acha jednego wieczoru mówisz że  mnie kochasz, a następnie okazuje się ze masz dziewczynę jak nie  narzeczoną! Oszukałeś mnie! - wykrzyczała dając mi w twarz i wybiegając z mojego mieszkania.
O: Łucja zaczekać to nie tak!
M:Kochanie nie przejmuj się tą dziwką, przecież masz mnie.
O: I tak już przez ciebie o mały włos nie wyleciałem z roboty, czego ty ode mnie k**wa chcesz.
M:Tego że skoro ja nie mogę byś z tobą, ta s*ka też nie będzie.
Po tych słowach Majka wybiegła, rzucając we mnie kluczami do mojego mieszkania. Gdy było już po całym zajścia próbowałem dodzwonić się do niej, jednak na próżno. Zielonooka ciągle odrzucała połączenia.
O: W takim razie porozmawiam z nią w pracy- pomyślałem

No i mamy kolejny rozdział. Co prawda z godzinnym spóźnieniem, ale cuż takie życie. Mam nadzieję że się spodoba. Next jeszcze dziś wieczorem, spodziewajcie się go ok. 21.00 - 22.00. Za gwiazdki dziękuję🌟🌌
Pozdrawiam, Kryminalna01 💕

I'm Queen for you ! - GliniarzeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz