‼️‼️Ważne info na dole‼️‼️
Następny dzień
9.10 mieszkanie Wilk
Łucja
Że snu wyrwały mnie dochodzące z kuchni zapachy kawy i naleśników. Niechętnie wstałam i poszłam do kuchni, tam zobaczyłam Zosię piekącą naleśniki.
Ł; A co tak pięknie pachnie? - posłałem jej lekki uśmiech
Z;Kawusia i naleśniki. Mam nadzieję, że lubisz?
Ł; Uwielbiam, ale za miast kawy poproszę herbatę.
Z: To ty może idź się ogarnij, a potem zjemy i pojedziemy do taty.
Ł: Dobra, to ja lecę.
Wzięłam prysznic, ubrała się w dżinsy i luźną białą koszulkę. Do tego czarny sweter do kolan i czarne baleriny.
Zjadłam z córką śniadanie, pozmywałam i razem udałyśmy się do szpitala. Drogę przebyłyśmy w milczeniu. Żeby dogonić czarne myśli o stanie Olgierda, zaczęłam myśleć o przygotowaniach do objęcia stanowiska naczelnika wydziału. Do objęcia stanowiska zostały mi tylko dwa tygodnie. Dziś jest środa i do końca tygodnia mam wolne.
20 min później
Poszłyśmy do sali w, której leżał Olgierd. Do sali pierwsza wpadła Zosia, usiadła na brzegu łużka złapała ojca za rękę.
Z: Tato proszę obudź się, ja wiem ze nie byłam i nie jestem idealną curką. Ale wiedz jedno kocham cię najbardziej na świecie.
Łzy napływały mi do oczu na słowa Zosi. Teraz ja usiadłam na szpitalnym krzesełka koło Olgierd złapałam go za rękę. Trzymała i płakałam muwiąc do siebie ;
Ł; Musisz się obudzić rozumiesz, masz dla kogo żyć. Nie mirzesz zostawić Zosi, tego Maluszka i mnie. Kocham cie i jak coś Ci się stanie nigdy sobie tego nie wybacze. Połażyłam głowę na jego miarowo poruszające się klatce pierciowej. Nagle poczułam uścisk na dłoni i szybko wstałam.
O; Kochanie.. Nie płacz już dobrze jestem przy tobie. Nigdy was nie zostawię. Kocham was moje skarby - powiedział i na końcu przytulił mnie i Zosie. - Właśnie jak sie ma nasze maleństwo? - zapytał z troską w głosie
Ł: Z dzieckiem wszystko w porządku jest całe i zdrowe.
Potem do szali weszli...C. D. N
Małe info
Od wtorku pojawiać się będzie nowa książka o Renacie Jaskowskiej z serialu Policjanci i Policjantki. Naradzie nie mam tytułu. Będe pisać ją wspulnie z moją kuzynką Wiką. Zapraszam do czytania.
Kryminalna01 💕
CZYTASZ
I'm Queen for you ! - Gliniarze
FanfictionTo moja pierwsza książka więc od razu za błędy przepraszam i zachęcam do czytania. Ta książka będzie o Łucji Wilk z gliniarzy. Opiszę tu jej życie zawodowe a za razem prywatne. Książka będzie trochę moją fantazją ,ale pojawią się także elementy z...