Tony: Mimo, że twój ukochany to wielki Tony Stark, to ty podejmujesz ostateczne decyzje w związku.
Steve: Nieistotne jak bardzo się na coś uprzesz, to Rogers decyduje jak będzie. Na początku ty to robiłaś, ale jego decyzje rzadziej kończyły się źle.
Peter: Niby ty decydujesz, ale prawie zawsze zmieniasz zdanie. Nie możesz oprzeć się słodkim oczom Parkera.
Pietro: Oboje chcecie rządzić, często kończy się to kłótniami. Ostatecznie jednak, to on odpuszcza, a sprawy idą po twojej myśli.
Thor: Nie da się z nim wygrać, jeśli Bóg się uprze, to musi tak być. Nawet jeśli jesteś przeciw, ten przerzuca cię przez ramię i robi co mu się zamarzy.
Loki: Oficjalnie rządzi on. Bądźmy jednak szczerzy, to ty podejmujesz wszystkie decyzje. Po prostu pozwalasz mu myśleć, że jest "królem" i ma wielką władzę.
Bruce: Rządzi on, według niego, jesteś za bardzo nieodpowiedzialna. Przez co, nie podejmujesz żadnej ważnej decyzji.
Bucky: W związku z tym, że twój ukochany ma pewne braki w informacjach dotyczących dwudziestego pierwszego wieku, to ty podejmujesz większość decyzji.
Clint: Świetnie się dogadujecie, więc nikogo nie powinno zdziwić to, że wspólnie podejmujecie wszystkie ważne decyzje i wszystko razem uzgadniacie.
Sam: Zdecydowanie i definitywnie rządzicie oboje. Każde z was czasem ma rację a czasem się myli. Jesteście dorośli i rozumiecie to, że ważne rzeczy trzeba uzgadniać razem.
CZYTASZ
Preferencje ~ Avengers
FanficJak sama nazwa wskazuje, znajdują się tu preferencje. Mam nadzieję, że się spodobają. #19 w Preferencje 28.10.2019 #28 w Avengers 28.10.2019