Co się stało na rodzinnym grillu u ciebie w domu?

4.1K 145 108
                                    

Majóweczka… a to oznacza Grillowanie!

Co stało się na rodzinnym grillu u ciebie w domu?

Tony:

Upił się z twoim wujkiem. Jednak chciał dobrze, próbował posprzątać grilla, tylko coś poszło nie tak, a twój ukochany wpadł twarzą w węgiel. Miał ogromne szczęście, że wszystko już wygasło...

Steve:

Jako dobra dusza próbował ściągnąć kota z jabłonki. Kiedy wlazł na drzewo, doszło do niego to, jaki jest ciężki. Złamał gałąź stuletniej jabłoni i poturbował kota...

Peter:

Twój tata nie mógł się powstrzymać od żartów. Powiedział Parkerowi, że jeśli nie skosi trawy nie będzie mógł nic zjeść. Chłopak wziął to na poważnie...

Pietro:

Idealnie wczuł się w grillowanie, był gościem od jedzenia. Idealnie wysmażone i przyprawione. Nawet twoja ciocia która jest wegetarianką zjadła od niego karkówkę...

Thor:

Siedział z dziećmi na kocu i robił wianki ze stokrotek i mleczy. Był taki uroczy. Zrobiłaś mu multum zdjęć...

Loki:

Po prostu siedział i słuchał. Twoje ciotki opowiadały mu o tobie jak byłaś mała. Zaczęły mu nawet pokazywać twoje nagie zdjęcia z dzieciństwa.

Bruce:

Przypadkiem wyrzucił cały żar z grilla na kochane rabatki twojej mamy...

Bucky:

Był człowiekiem od gier. Rozruszał wszystkich swoją grą w karty. Mówił, że to znana gra karciana, jednak ty dobrze wiedziałaś, że on wszystko sobie wymyślił...

Clint:

Twoja mama poprosiła go o zrobienie oczka wodnego. Clint nawet się nie wahał. Chwycił łopatę i pół dnia kopał wielki dół, a potem zasnął na bujawce a dzieci narysowały mu wąsy markerem...

Sam:

Cały dzień kisił się z twoim tatą i wujkiem w piwnicy. Ważyli i degustowali różne rodzaje bimbru...

Preferencje ~ AvengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz