1.
"Já, Hermiona Grangerová, se vážu k tobě a tvé rodině, od teď až do konce svého života."
Se zrůžovělými tvářemi se na Draca usmála a ten jí úsměv oplatil.
"Já, Draco Malfoy..."
Měl říct to samé co ona, to věděl, ale nedokázal se soustředit, protože vypadala tak nádherně v těch dlouhých bílých šatech. A v tom kritickém momentu jeho mozek vypnul.
Popletl slova a udělal strašnou chybu.
"... tě vážu k sobě a své rodině, od teď až do konce tvého života."
Runy zazářily, světlo spojilo jejich ruce a Draco si na malý okamžik oddechl, že všechno proběhlo správně.
Pak se Hermiona zachvěla a zmizela.
3.
Vzduch se zavlnil a zatřpytil a Hermiona byla náhle zpátky. Draco k ní hned s velkou úlevou běžel.
"Hermiono! Díky Merlinovi! Co se ti stalo?"
Hermiona vzlykla a praštila ho pěstí do hrudi.
"Já nevím! Byl tam takový starý muž a já se musela dívat, jak umírá! Draco, co se stalo? Co jsi udělal?"
Draco ji objal a přitiskl ji k sobě.
"Šššš, šššš, to bude dobré, lásko," šeptal a mírně s ní pohupoval.
"To nebude v pořádku! Ten starý muž umřel!" vzlykala Hermiona. "Říkal, že mě zná - že už mě předtím viděl. To znamená, že zase zmizím a že tomu nebudu moci zabránit. Ach Draco, já nechci zmizet!"
Draco ji držel v náručí, zatímco plakala, a snažil se ji ukonejšit, přestože se mu v žaludku usídlil ledový strach.
5.
"Vím, co se stalo," oznámila ráno Hermiona.
Draco zamrkal.
"Vážně? Co?" zeptal se zvědavě.
"Během noci jsem byla zase zavolaná," vysvětlovala Hermiona. "Tentokrát mi to trochu osvětlilo situaci."
Draco si ani nevšiml, že v noci zmizela z jejich postele. Trochu ho to pobouřilo. Pomyšlení, že o jejich svatební noci neležela po jeho boku.
"Draco, co přesně jsi řekl při obřadu?" zeptala se Hermiona.
Pokusil se vzpomenout si.
"Já... řekl jsem to samé, co ty, jenom obráceně," odpověděl. "Tak, jak jsem to měl říct."
Hermiona si povzdechla.
"Ne, nemyslím, žes to udělal."
Obešla stůl, posadila se vedle něj a chytila ho za ruku.
"Já jsem řekla: Já, Hermiona Grangerová, se vážu k tobě a tvé rodině, od teď až do konce mého života," opakovala.
Draco přikývl.
"Ty jsi měl říct: "Já, Draco Malfoy, se vážu k tobě a tvé rodině, od teď až do konce mého života," pokračovala Hermiona. "To samé, jenom jsi měl nahradit mé jméno svým."
Draco se zamračil.
"Já jsem to neřekl?"
Hermiona si opět povzdechla.
"Ne, neřekl. Zaměnil jsi zájmena. Řekl jsi: Já, Draco Malfoy, tě vážu k sobě a své rodině, od teď až do konce tvého života."
Draco zamrkal.
ČTEŠ
Sequence ✔
FanficŠpatně pronesené kouzlo připoutá Hermionu k rodině Malfoyů a přenáší ji časem, kdykoliv ji zavolají. *** Pro pochopení je třeba dočíst do konce. Varování: Příběh obsahuje násilí a vulgarismy. Přepis povídky od autorky Artemisgoddess.