~PART 1~

1.4K 60 9
                                    

Μαμά - Δόμνα ακόμα να ετοιμαστείς θα αργήσεις !!

Ήταν η τρίτη φορά που τσιριζε να σηκωθώ από το κρεβάτι μου.

Σηκώθηκα ξεφυσοντας. Έβαλα τα πόδια μου στις παντόφλες μου και σηρθηκα ως το μπάνιο. Έριξα κρύο νερό στο πρόσωπο μου και αφού σκουπιστηκα κοίταξα το είδωλο μου στον καθρέφτη.

Εγώ - Σήμερα είναι η τελευταία μέρα.

- Πολύ δραματικά το βλέπεις.

Το βλέπω όπως θα έπρεπε να το βλέπω, αρνητικά.

- Σκέψου τουλάχιστον την μητέρα σου. Αυτήν είναι χαρούμενη και της αξίζει μετα από όσα πέρασε.

Σωστά. Πρέπει να δείχνω ενθουσιασμένη που μετακομίζουμε στο Λονδίνο με την μητέρα μου για να ζήσουμε με τον νέο μου "μπαμπά" και τα νέα μου "αδέλφια".

Αλλά επειδή σας πήρα μονοτερμα ας το πάμε από την αρχή.

Γεια σε ολους εγώ είμαι η Δόμνα.

- Μην περιμένεις να σου πουν "χάρηκα". Δεν σε ακούν σε διαβάζουν.

Αυτήν είναι η ενοχλητική, εκνευριστίκη, σπαστική, εντάξει σταματώ πολλά είπα, η φωνουλα.

Και για να καταλάβετε τι συμβαίνει σήμερα μετακομίζω στο Λονδίνο με την μητέρα μου. Ναι αφήνω την ηλιόλουστη Ελλάδα και πάω στο βροχερό Λονδίνο. Τι να κάνουμε αυτά έχει η ζωή.

Γιατί βλέπετε η μητέρα μου επρεπε να γνωρίσει και να ερωτευτεί έναν Άγγλο. Χάθηκαν οι Ιταλοί που έχουν ωραίες πίτσες, οι Γάλλοι με τα κρουασάν, έστω οι Ισπανοί που είναι και αυτοί στην Μεσόγειο και τουλάχιστον έχουν παρόμοιο καιρό με την Ελλάδα ;; ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΓΓΛΟ. Τέλος πάντων.....

Αυτός ο Άγγλος, που το όνομα του είναι John, πολύ πρωτότυπο, πρότεινε στην μητέρα μου να μετακομίσουμε στο Λονδίνο και να μείνουμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ. Και όταν λέω όλοι μαζί εννοώ εμένα, την μητέρα μου, αυτόν, τον γιο του και την κόρη του.

Αχ τι ωραία....

*Μικρό διαφημιστικό διάλειμμα για να σφουγγαρισω αλλιώς θα γλιστρησω στην ειρωνία*

Τι έλεγα ;; Α ναι..... Η μητέρα μου δέχτηκε και σήμερα μετά το σχολείο πετάμε για Λονδίνο. Τώρα θα αναρωτιεστε που στο καλό είναι ο πατέρας μου. Να σας πω. Χώρισε με την μητέρα μου όταν ήμουν 15, 2 χρόνια πριν δηλαδή και από τότε δεν ξανά πήρε ούτε ένα τηλέφωνο να δει αν ζω ή πέθανα. Αλλά δεν με νοιάζει πλέον γιατί η μητέρα μου κάλυψε το κενό.

With you or not ?Where stories live. Discover now