~PART 25~

446 37 4
                                    

Ξύπνησα από την συζήτηση που άκουγα από το καθιστικό. Μπορούσα να διακρίνω την φωνή της Kathrine και του Stephen. Τα μάτια μου άνοιξαν εντελώς και ανακαθισα στο κρεβάτι. Είχε πάει 5 η ώρα. Τέλεια θα βρικολακιασω το βράδυ με τόσο ύπνο. Τον χρειαζόμουν όμως.

Αφού ετριψα με τα χέρια μου τα μάτια μου και έπιασα τα μαλλιά μου σε εναν ατιμελητο κότσο πήγα στο σαλόνι.

Μόλις εμφανίστηκα διέκοψαν την συζήτηση και με κοίταξαν περιμένοντας να πω εγώ κάτι πρώτη. Ευτυχώς ο Stephen δεν κρατήθηκε.

Stephen - Πως είσαι ;;

Εγώ - Απαίσια αλλά την παλεύω. Εσύ τι κάνεις εδώ ;

Stephen - Μου τηλεφώνησε η Kathrine πως δεν είσαι καθόλου καλά οπότε ήρθα.

Kathrine - Εγώ πρέπει να φύγω να τακτοποιήσω κάποιες υποχρεώσεις. Γεια.

Μου άφησε ένα φιλί στο μέτωπο και έφυγε. Α ρε Kathrine παμπόνηρη είσαι αλλά εγώ είμαι πιο πολύ οπότε σε προλαβαίνω. Τον κάλεσε γιατί ξέρει πως σε αυτόν τα λέω όλα. Θέλει να μάθει τι συμβαίνει. Αλλά όχι. Δεν πρόκειται.

Stephen - Δόμνα τι έχει συμβεί ;; Τελευταία φέρεσαι πολύ περίεργα. Και τώρα αυτό. Να πας σε έναν γιατρό.

Εγώ - Καλά θα πάω, θα το κανονίσουμε όταν βρω χρόνο.

Stephen - Σήμερα το απόγευμα σε περιμένει ο αδελφός ενός γνωστού μου στο ιατρείο του. Θα έρθω και εγώ μαζί σου.

Εγώ - Ποτέ πρόλαβες ;

Ρώτησα έξαλλη που έκανε ότι ήθελε στην ζωή μου.

Stephen - Όσο κοιμόσουν.

Εγώ - Δεν είμαι παιδί όμως. Εντάξει ;; Μην μου κάνεις υποδείξεις και μην κάνεις ότι θέλεις σε ότι αφορά εμένα.

Stephen - Όλα αυτά επειδή έκλεισα ραντεβού σε ένα γιατρό ;;

Εγώ - Ουφ αμάν.

Σηκώθηκα απότομα από τον καναπέ και ζαλίστηκα. Ο Stephen με έπιασε τελευταία στιγμή από το μπράτσο και ξανακάθισα αργά .

Τα μάτια μου βουρκωσαν και ξεκίνησα να κλαίω. Δεν την αντέχω πλέον αυτήν την κατάσταση. Είχα φτάσει στα όρια μου.

Stephen - Τι έχει συμβεί ;;

Εγώ - Τίποτα.

Stephen - Τότε γιατί κλαίς ;;

Εγώ - Θα μου περάσει.

Με χάιδεψε τρυφερά στην πλάτη αλλά αυτό δεν βελτίωσε την κατάσταση.

Stephen - Καλύτερα να μου μιλήσεις θα νιώσεις καλύτερα.

Εγώ - Stephen....

With you or not ?Where stories live. Discover now