Μπαινω στο μαγαζί με τα νεύρα μου να έχουν χτυπήσει κόκκινο.
Nick - Τι έπαθες που πας ;;
Εγώ - Φεύγω. Θα τα πούμε αύριο.
Έφυγα πριν με πλακώσουν με τις ερωτήσεις και μπήκα στο αμάξι. Πάτησα τέρμα το γκάζι και έφτασα σπίτι μου.
Πήγα στο μικρό γυμναστήριο του σπιτιού και ξεκίνησα να χτυπάω με μανία τον σάκο του μποξ μέχρι που τα χέρια μου μάτωσαν.
Πήγα και έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Πρέπει να είμαι ήρεμος και υπομονετικός. Θα μου το πληρώσεις Stephen αλλά και εσύ Δόμνα. Θα δεις πως είναι να βλέπεις αυτόν που θες με κάποιον που θες να δεις στο χώμα.
Ένα σατανικό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου και επειδή το νερό είχε κρυώσει βγήκα από την μπανιέρα.
Φόρεσα άνετα ρούχα για τον ύπνο και ετοιμαζομουν να ξαπλώσω στο κρεβάτι όταν είδα από το παράθυρο μου το δωμάτιο της. Είχε φως οπότε κοίταξα καλύτερα.
Ήταν η Δόμνα και δίπλα της ο Stephen. Εκείνη ήταν στην αγκαλιά του και εκείνος χάιδευε τα μαλλιά της. Ασυναίσθητα έσφιξα τα χέρια μου σε γροθιές. Αν είχα έστω και έναν δισταγμό τώρα εφυγε και αυτός.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Το μυαλό μου ήταν σε εγρήγορση.
Το επόμενο πρωί δεν ήθελα καθόλου να πάω σχολείο αλλά θα το έκανα γιατί ήθελα να τσιτωσω την Δόμνα. Όχι γιατί μου την έδωσε χθες που όχι μόνο γύρισε με αυτόν τον....τον....τον τιποτένιο αλλά τον έβαλε και στο δωμάτιο της και ήταν αγκαλιτσα τα πιτσουνακια μου.
Και τώρα πολλοί θα λέτε πως αυτό που κάνω το κάνουν μόνο τα κορίτσια αλλά έχετε λάθος.
Φόρεσα ένα στενό μπλουζάκι που διέγραφε τους κοιλιακούς μου, όχι για να δει τι χάνει, ένα μπλε σκισμένο τζιν και τα αθλητικά μου.
Μπήκα στο αμάξι και την είδα να βγαίνει από το σπίτι. Έμοιαζε ξενυχτισμενη. Δεν έδωσα παραπάνω σημασία στην εικόνα της και πάτησα το γκάζι. Την κοιταγα από τον καθρέφτη όσο απομακρυνομουν.
Έφτασα στο σχολείο και πήγα προς τον Harry και τον Matt.
Εγώ - Πως και τόσο νωρίς ;;
Harry - Απλά δεν μπορώ να βλέπω συνέχεια την Alison και τον Nick να φιλιούνται στο σπίτι. Ήρθα εδώ για να ηρεμήσω.
Matt - Εσύ πως και τόσο νωρίς ;;
Εγώ - Έτυχε.
Απάντησα αόριστα και έψαξα με το μάτι μου το πρόσωπο που έψαχνα. Το είδα να περνάει από μπροστά μου αλλά να μην με χαιρετάει.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
With you or not ?
РазноеΗ Δόμνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Η ζωή της θα αλλάξει ραγδαία όταν η μητέρα της αποφασίζει να ξαναπαντρευτεί εναν Άγγλο. Έτσι μετακομίζουν στο Λονδίνο να ζήσουν μαζί του και με τα παιδιά του. Εκεί θα γνωρίσει τον Carter• τον γνωστό player του...