~Part 3~

679 44 0
                                    

Στο διάλειμμα τα αγόρια εξαφανίστηκαν σχεδόν αμέσως. Εμείς τα κορίτσια πήγαμε για λίγο στις τουαλέτες για να "φτιαχτουμε".

Linda - Λοιπόν Δόμνα κανόνας 2ος.

Εγώ - Συγγνώμη δεν έχεις ξανά μιλήσει για κανόνες.

Kathrine - Ξεχάσαμε. Ο 1ος κανόνας είναι να μην μιλάς ποτέ με άτομα από την παρέα του Stephen και τον ίδιο. Είμαστε ορκισμένοι εχθροί.

Mary - Ακριβώς.

Εγώ - Γιατί ;;

Mary - Ο Stephen και οι φίλοι του είναι κάτι σαν τα "κακα" παιδιά του σχολείου. Ένας από αυτούς είχε σχέση με την Kathrine και της φέρθηκε πολύ άσχημα. Τα δικά μας αγόρια πήγαν να τον σπάσουν στο ξύλο, επενέβησαν τα αγόρια της δικιάς τους παρέα. Εκείνη την ημέρα έγινε μεγάλος χαμός. Από τότε έχουμε κόντρα.

Kathrine - Δεν είναι μόνο αυτό όμως. Ο Stephen πάντα μίλαγε άσχημα στον Carter για την οικογενειακή του κατάσταση και τα προβλήματα που έχει με τους γονείς του.

Εγώ - Τι προβλήματα ;; 

Linda - Καλύτερα να σου πει ο ίδιος γιατί αλλιώς θα μας σκοτώσει. Και τώρα είναι η ώρα για τον δεύτερο κανόνα.

Mary - Πάντα να προσέχεις τι λες και που το λες. Και οι τοίχοι έχουν αυτιά σε αυτό το σχολείο και τίποτα δεν μένει κρυφό. Στις τουαλέτες πάντα να ελέγχεις παντού πριν πεις κάτι πολύ σημαντικό αν δεν θες να το μάθει όλο το σχολείο.

Εγώ - Οκ. Το έχω. Υπάρχουν και άλλοι κανόνες ;;

Linda - Εννοείται αγάπη μου. Δεν λείπουμε ποτέ από τα πάρτυ του σχολείου. Όποιος δεν έρχεται είναι σαν να μην έχει κοινωνική ζωή. Άσε που αυτά τα πάρτυ είναι υπέροχα και κάθε φορά πάντα κάτι συμβαίνει.

Kathrine - Περισυ μια κοπέλα είχε μεθύσει τόσο πολύ που είχε ξεκινήσει να κάνει στριπτίζ. Αν δεν ερχόταν κατά τύχη ένας καθηγητής να την μαζέψει θα τα είχε πετάξει όλα έξω.

Όλες γέλασαν στην θύμηση εκείνη.

Mary - Ο βασικότερος κανόνας βέβαια είναι ο πρώτος. Μακριά από τον Stephen.

Kathrine - Και από ότι φαίνεται σε έχει βάλει στο μάτι οπότε πρόσεχε.

Δεν τις πίστεψα και πολύ. Νομίζω είναι λίγο υπερβολικές από όσα έχουν γίνει. Δεν μπορεί να είναι τόσο κακος. Στην τελική τι μπορεί να μου κάνει ;;

- Θες να απαντήσω ;;

Όχι ξερολα.

- Μπορεί από το να σου κάνει μπουλινκ μέχρι και να σε βιάσει.

With you or not ?Место, где живут истории. Откройте их для себя