Carter - Δόμνα σε παρακαλώ σταμάτα.
Μπήκα στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα αλλά την σταμάτησε με το πόδι του. Την άνοιξε με δύναμη και μπήκε μέσα.
Carter - Συγγνώμη απλά νευρίασα με τα νέα και μίλησα έτσι.
Εγώ - Δεν μπορείς κάθε φορά να ξεσπας πάνω μου και μετά με ένα συγγνώμη να τα λύνεις όλα.
Του φώναξα.
Carter - Συγγνώμη.
Πήγε να με πλησιάσει αλλά απομακρύνθηκα.
Εγώ - Εντάξει δεν έγινε και κάτι. Μπορείς να φύγεις τώρα ;;
Έφυγε απρόθυμα από το δωμάτιο μου και αμέσως μετά μπήκε η μαμά μου.
Μαμά - Θα ήθελα να σου μιλήσω για κάτι.
Εγώ - Σε ακούω.
Μαμά - Έχει περάσει ένας μήνας και είμαστε πολύ καλά με τον John. Η συμβίωση πάει καλά, εσείς τα παιδιά τα έχετε βρει μεταξύ σας. Έτσι σκεφτήκαμε την άλλη εβδομάδα να παντρευτούμε. Πως σου φαίνεται ;;
Εγώ - Δεν έχω πρόβλημα. Αν νομίζεις πως αυτό είναι που θες τότε κάντο. Τον συμπαθώ πολύ τον John.
Μαμά - Χαίρομαι που το πήρες τόσο καλά. Θα το ανακοινώσουμε στο βραδινο, απλά ήθελα πρώτα να μιλήσουμε οι δύο μας.
Εγώ - Εντάξει.
Μαμά - Θα έρθει και ο Κώστας με τους γονείς του για τον γάμο. Σκέφτηκα μήπως ο Κώστας κοιμόταν εδώ στο σπίτι και όχι στο ξενοδοχείο με τους γονείς του.
Εγώ - Αχ ναι μαμά αυτό θα ήταν τέλειο σε ευχαριστώ πολύ.
Μαμά - Μην του το πεις ακόμα. Δεν είναι σίγουρο μια ιδέα είπα.
Εγώ - Καλά καλά.
Έφυγε χαρούμενη από το δωμάτιο μου.
[…]
Εγώ - Να φερθείτε όμορφα.Τόνισα για τελευταία φορά στα αγόρια καθώς μπαίναμε στο προαύλιο του σχολείου και πηγαίναμε προς την Linda και τον Matt. Καθοντουσαν αγκαλιά και μίλαγαν με την Mary και την Kathrine.
Εγώ - Γεια σας παιδιά. Γεια σου Matt.
Nick - Γεια.
Harry - Δηλαδή τώρα κάθε μέρα θα είναι μαζί μας αυτός ;;
Τον άκουσα να λέει στο αυτί του Carter και ο δεύτερος ανασηκωσε τους ώμους του. Τους κοίταξα δολοφονικά και σταμάτησαν.
Η μέρα πέρασε γρήγορα και ο Matt ήταν πολύ ευγενικός με όλους. Παραλίγο να μαλώσει και με τον Stephen επειδή μίλησε άσχημα στον Carter. Έτσι κέρδισε αμέσως την εμπιστοσύνη των αγοριών.
VOCÊ ESTÁ LENDO
With you or not ?
DiversosΗ Δόμνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Η ζωή της θα αλλάξει ραγδαία όταν η μητέρα της αποφασίζει να ξαναπαντρευτεί εναν Άγγλο. Έτσι μετακομίζουν στο Λονδίνο να ζήσουν μαζί του και με τα παιδιά του. Εκεί θα γνωρίσει τον Carter• τον γνωστό player του...