Kathrine - Μα πως ;;
Εγώ - Πριν δύο εβδομάδες....
~Flashback~
Ακουω το θηροτηλεφωνο να χτυπάει και από την οθονουλα δίπλα στην εξώπορτα που είναι για το θηροτηλεφωνο βλέπω ότι στην είσοδο είναι η Έμμα.
Η Έμμα είναι μια συμφοιτήτρια μου που κάνουμε πολύ παρέα και σήμερα είπαμε να βγούμε οι δύο μας. Αρχικά θα ερχόντουσαν και κάποια άλλα παιδιά αλλά τελικά θα πάμε μόνες. Καλύτερα.Έριξα μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη καθώς έφευγα από το σπίτι. Την βρήκα να με περιμένει ακουμπισμένη στο αμάξι της.
Έμμα - Χει αγάπη.
Είπε και με αγκάλιασε.
Εγώ - Γεια σου μοναδικέ μου έρωτα.
Ξεκίνησε να χασκογελαει και πήγε να μπει στο αμάξι. Κάθισα στην θέση του συνοδηγού και ξεκινήσαμε.
Πήγαμε προς το γνωστό μπαρ όπου πάμε συχνά όταν θέλουμε να περάσουμε χαλαρά το βράδυ.
Πάρκαρε το αμάξι στον δρόμο δίπλα στο μπαρ και κατεβήκαμε.Εμμα - Πάμε να κάνουμε λίγο σαματα.
Τίναξε τα μαλλιά της και ξεκίνησε να περπατάει με δυναμισμό. Ρολαρα τα μάτια μου και την ακολούθησα.
Μέσα η ατμόσφαιρα δεν ήταν τόσο αποπνικτική όσο άλλες φορές γιατί δεν είχε πάρα πολύ κόσμο. Καθίσαμε σε δύο σκαμπο στην μπάρα. Ο ψηλός μελαχρινός μπάρμαν μας πλησίασε με ένα αστραφτερό χαμόγελο.
Μπάρμαν - Τι θα πάρουν οι κούκλες ;;
Έμμα - Δύο βότκες πορτοκάλι.
Μπάρμαν - Κερασμενες από εμένα.
Είπε μόλις τις έφερε και μου έκλεισε το μάτι. Απομακρύνθηκε να πάρει από άλλους παραγγελία.
Εγώ - Έμμα μην με κοιτάς έτσι.
Έμμα - Γιατί ;; Είναι κούκλος. Αν δεν είχα αγόρι θα του την έπεφτα σίγουρα.
Εγώ - Κάτι τέτοιοι δεν είναι άτομα εμπιστοσύνης. Την πέφτουν σε όλες.
Όλη την ώρα καθόμασταν γιατί δεν είχαμε πολύ όρεξη για χορό αλλά περάσαμε πολύ ωραία κουβεντιάζοντας. Κάποια στιγμή ξανά ήρθε ο μπάρμαν αφήνοντας δύο σφινακια μπροστά μας.
Μπάρμαν - Τα σφηνάκια κερασμενα από το τύπο που κάθεται μόνος του εκεί πέρα δύο θέσεις πιο πέρα.
Μας έδειξε που εννοούσε και κοιτάξαμε προς τα εκεί. Είδα τον Carter να μου χαμογελάει και έστρεψα γρήγορα αλλού την μάτια μου.
YOU ARE READING
With you or not ?
RandomΗ Δόμνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Η ζωή της θα αλλάξει ραγδαία όταν η μητέρα της αποφασίζει να ξαναπαντρευτεί εναν Άγγλο. Έτσι μετακομίζουν στο Λονδίνο να ζήσουν μαζί του και με τα παιδιά του. Εκεί θα γνωρίσει τον Carter• τον γνωστό player του...