Carter's pov
Η αυλή είναι όλη στολισμένη για τον γάμο. Έχουν στηθεί ήδη τα τραπέζια με τα μακριά άσπρα τραπεζομάντηλα που ακουμπούν το γρασίδι.
Μπήκα μέσα και πήγα στο δωμάτιο μου. Έμεινα εκεί και δεν βγήκα παραμονο όταν άκουσα το κουδούνι να χτυπάει για εκατοστή φορά. Μα γιατί δεν ανοίγει κάνεις άλλος ;;
Πήγα να ανοίξω και είδα τον Harry, τον Nick και τον Matt.
Εγώ - Τι κάνετε εδώ ;;
Matt - Σε μία ώρα είναι ο γάμος. Πρέπει να ετοιμαστείς. Ήρθαμε για συμπαράσταση.
Πέρασαν στο δωμάτιο μου και κοίταξα το ρολόι. Όντως έμενε μόνο μία ώρα. Τα πόδια μου ξεκίνησαν να τρέμουν και τα χέρια μου να ιδρώνουν από το άγχος.
Με τα χίλια ζόρια ντύθηκα και τότε μπήκε μέσα η Emily, με το καλό της φουστάνι.
Emily - Νόμιζα ήσουν μόνος.
Εγώ - Περνά. Τον Harry και τον Nick τους θυμάσαι έτσι ;;
Emily - Ναι φυσικά.
Εγώ - Αυτός είναι ο Matt.
Emily - Χάρηκα. Ήρθα να δω πως είσαι.
Εγώ - Χάλια εσύ ;;
Emily - Χάλια. Η μαμά είναι όμως πολύ χαρούμενη. Σαν να μην καταλαβαίνει τι συμβαίνει και πως νιώθεις. Τουλάχιστον ο μπαμπάς δεν είναι τόσο εκδηλωτικός.
Εγώ - Η Ζακλίν ;;
Emily - Είναι έτοιμη. Το νυφικό καλό είναι αλλά....
Εγώ - Δε έχω όρεξη να ακούσω για το νυφικό της Ζακλίν. Άντε να τελειώνουμε με αυτό το βάσανο.
Nick - Θα έρθουν και τα κορίτσια.
Εγώ - Η Δόμνα ;;
Ρώτησα με προσμονή.
Harry - Έμεινε σπίτι μαζί με τον Stephen.
Είπε επιφυλακτικα.
Εγώ - Γιατί την άφησες μαζί του ;;
Harry - Γιατί με κάποιον έπρεπε να μείνει. Η Alison θα έρθει στον γάμο.
Πάλι μαζί με αυτόν θα είναι. Θα την αγκαλιάζει, θα μυρίζει το άρωμα της, θα χαϊδεύει τα μαλλιά της και εγώ ούτε στο ένα μέτρο δεν μπορώ να την πλησιάσω γιατί με αποφεύγει. Αυτό είναι χειρότερο βασανιστήριο. Αλλά από την άλλη τις προάλλες μου είπε ότι ακόμα με αγαπάει άρα δεν θα κάνει κάτι με τον Stephen.
Η πόρτα χτύπησε και μπήκε μέσα ο πατέρας μου. Σαν πολλοί δεν μαζευτηκαμε ;; Κοίταξε έναν έναν τα αγόρια, μετά την Emily και τέλος το παγωμένο βλέμμα του σταμάτησε σε εμένα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
With you or not ?
DiversosΗ Δόμνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Η ζωή της θα αλλάξει ραγδαία όταν η μητέρα της αποφασίζει να ξαναπαντρευτεί εναν Άγγλο. Έτσι μετακομίζουν στο Λονδίνο να ζήσουν μαζί του και με τα παιδιά του. Εκεί θα γνωρίσει τον Carter• τον γνωστό player του...