~PART 2~

723 51 4
                                    

Το ξυπνητήρι ξεκίνησε να τριπαει τα αυτιά μου. Το χτύπησα με την γροθιά μου και σηκώθηκα. Είχα βάλει το ξυπνητήρι πιο νωρίς για να κάνω λίγη πρωινή γυμναστική.

Το στομάχι μου είχε δεθεί κόμπος από το άγχος, τα πόδια μου έτρεμαν και φοβόμουν μέχρι την πόρτα να πάω. Πρώτη φορά αγχωνομουν και αυτό με αγχωνε ακόμα πιο πολύ.

Φόρεσα ένα κολάν και ένα μπλουζάκι. Φόρεσα μια μπορντό ζακέτα και πήρα τα κλειδιά στα χέρια μου.

Κατέβηκα στην κουζίνα. Στο σπίτι επικρατούσε απόλυτη ησυχία. Μόνο τον John και την μητέρα μου βρήκα ξύπνιους.

Εγώ - Καλημέρα.

Είπα γρήγορα και βγήκα από το σπίτι. Κοίταξα τον ουρανό. Πάλι συννεφιά είχε.

Βγήκα στο πεζοδρόμιο και ξεκίνησα να τρέχω. Την έχω από παλιά αυτήν την συνήθεια να βγαίνω για τρέξιμο το πρωί. Με κάνει να ξεχνιέμαι και να αδειάζει το μυαλό μου. Μπόρεσα να εκτονωσω το άγχος μου.

Σταμάτησα στην άκρη του πεζοδρομίου για να πάρω μερικές ανάσες. Δεν είχα απομακρυνθεί πολύ από το σπίτι και καλύτερα να γυρίσω τώρα που θυμάμαι την διαδρομή.

Γύρισα και είδα ένα αμάξι να έρχεται κατά πάνω μου. Πήγα να φύγω προς τα πίσω αλλά υπήρχε τοίχος. Το αμάξι σταμάτησε ένα χιλιοστό μακριά από εμένα. Το κοίταξα με γουρλωμενα μάτια και έπαιρνα βαθιές ανάσες για να συνέλθω.

Στην θέση του οδηγού ήταν ένα αγόρι το οποίο έπιανε πονεμένα το κεφάλι του. Βγήκε από το αμάξι και με πλησίασε αργά.

Τότε μπόρεσα να τον δω καλύτερα. Ήταν τουλάχιστον δύο κεφάλια πιο ψηλός από εμένα και πολύ γυμνασμενος.

Αγόρι - Με βλέπεις να έρχομαι γιατί δεν κάνεις στην άκρη ;; Θα μπορούσα να σε είχα πατήσει.

Εγώ - Ζητά και κάνα συγγνώμη. Δωρεάν είναι.

Έφυγα γρήγορα μακριά του και πήγα προς το σπίτι.

Πήγα στο μπάνιο και χτύπησα την πόρτα. Καθώς δεν πήρα απάντηση την άνοιξα και είδα την Allison να πλένει το πρόσωπο της.

Alison - Χτυπά και καμιά πορτα.

Εγώ - Χτύπησα αλλά δεν άκουσα απάντηση οπότε θεώρησα πως δεν είναι κανείς.

Alison - Δεν την άκουσα.

Για κάποιον λόγο ήμουν σίγουρη ότι το είχε ακούσει αλλά είχε όρεξη για καβγά πρωί πρωί. Ανάσες Δόμνα.

Εγώ - Ωραία τότε θα περιμένω να τελειώσεις.

Βγήκα και έκλεισα την πόρτα. Αυτήν η κοπέλα με αντιπαθεί τόσο πολύ.

With you or not ?Место, где живут истории. Откройте их для себя