Μείναμε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι για πολύ. Η αγκαλιά του με ηρεμούσε.
Εγώ - Θέλω να κάνω ένα μπάνιο οπότε μπορείς να μου δείξεις προς τα πού είναι ;;
Μου έδειξε μια πόρτα και αφού τυλιχθηκα με ένα σεντόνι σηκώθηκα να πάω προς τα εκεί. Νιώθω κάποιον να τραβάει το σεντόνι αλλά προλαβαίνω και προβάλω αντίσταση.
Εγώ - Ούτε να το διανοηθείς.
Γελάει με την αντίδραση μου και παραμένει ξαπλωμένος στο κρεβάτι.
Πηγαίνω στο μπάνιο και ανοίγω την βρύση να τρέχει. Όταν το νερό ζεσταίνεται αφήνω το σεντόνι να πέσει στο πάτωμα και μπαίνω κάτω από το ντουζ. Το ζεστό νερό πέφτει στο σώμα μου και χαλαρώνω όλους τους μυς μου.
Δύο χέρια με αγκάλιασαν από πίσω. Έκλεισα τα μάτια μου και αφεθηκα στο χάδι του. Μου άφησε μερικά πεταχτά φιλιά στην βάση του λαιμού μου.
Carter - Είσαι τόσο υπέροχη.
Μου ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί και η βαριά φωνή του με έκανε να ανατριχιασω.
Με γύρισε ώστε να τον κοιτάω. Τα μαλλιά του έσταζαν νερά και έτσι βρεγμένος ήταν πολύ σέξυ.
Carter - Δεν άντεξα στην σκέψη του να είσαι εδώ μέσα και εγώ έξω.
Εγώ - Έτσι είπες να έρθεις μέσα.
Carter - Αφού σου αρέσει.
Είπε πάνω στα χείλη μου αλλά χωρίς να με φιλήσει. Αυτό με άναψε ακόμα πιο πολύ. Τον φίλησα παθιασμένα και χαμογέλασε μέσα από το φιλί.
Όταν τελειώσαμε το μπάνιο μας, ο Θεός να το κάνει μπάνιο δηλαδή, πήγα στην βαλίτσα που μου είχε ετοιμάσει η Alison. Φόρεσα απλά άσπρα εσώρουχα, ενα κολάν και ένα φούτερ.
Εγώ - Δεν θα ντυθείς ;;
Carter - Λέω μήπως πάμε για δεύτερο γύρο.
Εγώ - Ξεχνά το εγώ θέλω να πάω μια βόλτα να δω την περιοχή εδώ γύρω. Είναι τόσο όμορφα.
Carter - Ντύνομαι και έρχομαι.
Πήγα στην κουζίνα να πιω λίγο νερό και όταν ντύθηκε βγήκαμε από το σπίτι. Έξω υπήρχε κυριολεκτικά μόνο δέντρα και θάμνοι. Η βλάστηση ήταν πολύ πυκνή. Περπατήσαμε λίγο και εγώ απολαμβανα αυτό που έβλεπα.
Επειδή είχε αρχίσει να νυχτώνει γυρίσαμε πίσω. Εγώ κοιμήθηκα αμέσως γιατί ήμουν πολύ κουρασμένη με τον Carter να μου χαϊδεύει τα μαλλιά.
[…]
Το στόμα μου είχε στεγνώσει. Χρειαζομουν νερό. Σηκώθηκα και είδα ότι ο Carter δεν ήταν δίπλα μου. Ξεκίνησα να τον ψάχνω σε όλο το σπίτι αλλά τίποτα.
ESTÁS LEYENDO
With you or not ?
De TodoΗ Δόμνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Η ζωή της θα αλλάξει ραγδαία όταν η μητέρα της αποφασίζει να ξαναπαντρευτεί εναν Άγγλο. Έτσι μετακομίζουν στο Λονδίνο να ζήσουν μαζί του και με τα παιδιά του. Εκεί θα γνωρίσει τον Carter• τον γνωστό player του...