~PART 5~

626 44 0
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα από τον σπαστικό ήχο του ξυπνητηριου. Το είχα βάλει νωρίτερα από ότι χρειαζόταν για να πάω για τρέξιμο.

Ξέρω πολλοί τώρα θα με λέτε τρελή που δεν κοιμάμαι για να πάω για τρέξιμο αλλά έτσι μου φεύγει το στρες και μου αρέσει. Γιατί όταν όλοι οι άλλοι κοιμόνταν και ο κόσμος δεν έχει ξεκινήσει ακόμα να λειτουργεί εγώ λειτουργώ.

Φόρεσα τις φόρμες μου και τα ακουστικά μου. Βγήκα από το σπίτι αθόρυβα γιατί όλοι κοιμόντουσαν. Ξεκίνησα να τρέχω και να τρέχω, μέχρι που έφτασα σε ένα πάρκο. Δεν ήταν πολύ μακριά από το σπίτι.

Το επεξεργάστηκα και συνέχισα. Όταν είχα πάει αρκετά μακριά από το σπίτι σκέφτηκα πως ήταν καλύτερα να γυρίσω πριν χαθώ.

Στον γυρισμό ένιωσα κάποιες χοντρές σταγόνες νερό να πέφτουν πάνω μου οπότε έτρεξα πιο γρήγορα. Ακριβώς όταν μπήκα στο σπίτι ξεκίνησε να μπουμπουνιζει. Ωραία πάλι θα βρέξει.

Έκανα ένα γρήγορο ντουζ και μετά πήγα στην ντουλάπα μου. Φόρεσα ένα μαύρο κολάν γιατί είχαμε γυμναστική και ένα μαύρο μπλουζάκι που έπεφτε πολύ ωραία στο στήθος μου. Φόρεσα τα αθλητικά παπούτσια μου και άφησα τα μαλλιά μου κοτσίδα όπως ήταν ήδη.

Πήγα στην κουζίνα και τους καλημερισα όλους με ένα μεγάλο χαμόγελο.

Μαμά - Δόμνα να σου πω λίγο ;;

Πήγαμε στο σαλόνι και καθίσαμε στον καναπέ.

Μαμά - Δόμνα είσαι καλά ;;

Εγώ - Ναι μαμά δεν με βλέπεις ;;

Μαμά - Απλά είσαι χαρούμενη, βγήκες έξω, δείχνεις σαν να μην σε έχει πειράξει αυτήν η αλλαγή.

Εγώ - Απλά προσαρμόστηκα γρήγορα. Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς.

Μαμά - Χαίρομαι. Ακόμα παρατήρησα ότι με την Alison δεν τα πάτε καλά. Κάνε μια προσπάθεια να τα βρείτε.

Εγώ - Θα κάνω. Τώρα θα αργήσω στο σχολείο.

Την φίλησα στο μάγουλο και μαζί με τον Harry και την Alison βγήκαμε έξω.

Carter - Ελάτε να σας πάω εγώ, βρέχει.

Πήγαμε τρέχοντας μέχρι το μάξι του και κάθισα στο πίσω κάθισμα μαζί με την Alison.

Φτάσαμε στο σχολείο και τρέξαμε μέσα. Ευτυχώς δεν βραχηκαμε πολύ. Περπατήσαμε μέχρι το τραπέζι όπου είχε πιάσει η παρέα μας.

Mary - Καλημέρα. Πώς και μαζί εσείς οι δύο ;;

Είπε δείχνοντας εμένα και τον Carter.

With you or not ?Where stories live. Discover now