~PART 20~

482 31 4
                                    

Η βαριά ξύλινη πόρτα έκλεισε με δύναμη κάνοντας με να τρανταχθω ολόκληρη.

Stephen - Είσαι καλά ;;

Με ρώτησε όταν είδε τα βουρκωμενα μάτια μου.

Εγώ - Όχι δεν ειμαι. Άκουσες τι είπε ;; Μου είπε αντίο. Αντί να ζητήσει συγγνώμη και να μου πει έλα να φύγουμε μαζί μακριά από όλους για να γλυτώσω τον γάμο, μου λέει αντίο.

Stephen - Εντάξει αλλά και εσύ τον εδιωξες.

Εγώ - Έχω άδικο ;; Σε λίγες μέρες παντρεύεται και δεν θα το αποφύγει. Δεν θα τον περιμένω γιατί μπορεί τελικά να ερωτευτεί την Ζακλίν. Αν δεν το έχει κάνει ήδη δηλαδή.....

Stephen - Έχεις δίκιο και εγώ έτσι θα αντιδρουσα.

Με χάιδεψε στην πλάτη και τιναχθηκα μακριά σαν να ηλεκτριστηκα.

Stephen - Συγγνώμη εγώ απλά καταλαβαίνω την κατάσταση σου και ήθελα να σε παρηγορήσω. Τίποτα παραπάνω.

Εγώ - Κατάλαβα. Πάω να κάνω ένα μπάνιο και να αλλάξω. Δεν αντέχω άλλο μέσα σε αυτές τις μπιτζαμες.

Βγήκα από το δωμάτιο με κάποια ρούχα στο χέρι και πήγα προς το μπάνιο.

Harry - Είσαι καλά ;; Ο Carter έφυγε νευριασμένος χωρίς να πει ούτε μια λέξη.

Εγώ - Το ξέρω.

Harry - Δόμνα ως πότε ο νούμερο ένα εχθρός μας θα έρχεται εδώ μέσα ;;

Εγώ - Με τον Stephen είμαστε φίλοι. Καλά θα κάνεις να το χωνέψεις και εσύ και όλοι.

Alison - Είναι και κούκλος.

Είπε καθώς ανέβαινε την σκάλα. Την κοιτάξαμε ανασηκώνοντας τα φρύδια και βιάστηκε να διορθώσει αυτό που είπε.

Alison - Τι με κοιτάτε έτσι ;; Αντικειμενικά μιλάω. Είναι ωραίος. Δεν εννοώ τίποτα με αυτό.

Μπήκα στο μπάνιο και αφού κλείδωσα μπήκα μέσα στο ζεστό νερό. Το σώμα μου έγινε ένα με αυτό.

Εστίασα το βλέμμα μου στον τοίχο απέναντι μου καθώς μια άλλη ανάμνηση του παρελθόντος ερχόταν στο μυαλό μου.

~Flashback~

Πηγαίνω στο μπάνιο και ανοίγω την βρύση να τρέχει. Όταν το νερό ζεσταίνεται αφήνω το σεντόνι να πέσει στο πάτωμα και μπαίνω κάτω από το ντουζ. Το ζεστό νερό πέφτει στο σώμα μου και χαλαρώνω όλους τους μυς μου.

Δύο χέρια με αγκάλιασαν από πίσω. Έκλεισα τα μάτια μου και αφεθηκα στο χάδι του. Μου άφησε μερικά πεταχτά φιλιά στην βάση του λαιμού μου.

With you or not ?Where stories live. Discover now