Με πλησίασε και τότε.....
Carter - Εγώ στα έλεγα να μην τον εμπιστεύεσαι.
Η ανάσα του έπεσε πάνω στα χείλη μου. Τα χείλη του ακούμπησαν τα δικά μου καθώς μίλαγε.
Εγώ - Αυτό ήταν ακριβώς ότι χρειαζομουν. Κάποιον να μου θυμησει το λάθος μου για να νιώσω ακόμα πιο ηλίθια.
Carter - Δεν ήθελα να πω αυτό.
Συνέχισε να κρατάει τα χείλη του κοντά στα δικά μου μέχρι που τα ένωσε. Με φίλησε αργά και γλυκά. Το φιλί δεν κράτησε πολύ. Απομακρύνθηκε από εμένα και σηκώθηκε.
Carter - Καλύτερα να γυρίσεις σπίτι σου. Έβγαλε κρύο και είσαι μόνο με ένα φούτερ. Τα λέμε.
Έβαλε τα ακουστικά στα αυτιά του και έφυγε τρέχοντας.
Τι ήταν τώρα αυτό ;; Γιατί το έκανε ;; Το μυστήριο είναι πως με ηρέμησε το φιλί του. Σηκώθηκα και έφτασα σπίτι περπατώντας.
Όταν μπήκα μέσα βρήκα την μητέρα μου στην κουζίνα να μιλάει με τον John.
Μαμά - Δόμνα που ήσουν;;
Εγώ - Για τρέξιμο.
Μαμά - Α εντάξει απλά ξύπνησα και δεν ήσουν σπίτι.
Πήγα στο μπάνιο και μπήκα στο ζεστό νερό. Η ζέστη κατέκλυσε το σώμα μου και έκανε τους μυς μου να χαλαρώσουν. Ένιωσα να αφηνομαι.
Παραλίγο να με πάρει ο ύπνος στην μπανιέρα. Ήμουν μια ολόκληρη ώρα εκεί μέσα. Βγήκα και τυλιχθηκα με μια πετσέτα. Φόρεσα κάτι πρόχειρο και κατέβηκα να φάω κάτι για πρωινό αλλιώς θα σωριαζομουν κάτω.
Harry - Δόμνα με τα παιδιά θα πάμε για φαγητό έξω, μάλλον στα McDonald's. Θα έρθεις ;;
Εγώ - Ναι. Σε πόση ώρα ;;
Harry - Σε δύο ώρες. Έχεις ακόμα χρόνο. Εγώ πάω στου Carter. Τα λέμε.
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και έβαλα να ακούσω λίγη μουσική να χαλαρώσω.
Carter's pov
Από την ώρα που γύρισα σπίτι είμαι στο μικρό γυμναστήριο του σπιτιού μου. Κυριολεκτικά έχω λιώσει στην γυμναστική. Έχω πολύ υπερένταση και πρέπει κάπου να την βγάλω.
Το φιλί που της έδωσα τριγυρνάει στο μυαλό μου. Γιατί την φίλησα ;; Φαινόταν να το έχει πολύ ανάγκη και το έκανα για να την ηρεμήσω αλλά.....μου άρεσε.
Το κουδούνι με βγάζει από τις σκέψεις μου. Κατεβαίνω την σκάλα και βλέπω στην πόρτα τον Harry.
أنت تقرأ
With you or not ?
عشوائيΗ Δόμνα είναι ένα συνηθισμένο κορίτσι. Η ζωή της θα αλλάξει ραγδαία όταν η μητέρα της αποφασίζει να ξαναπαντρευτεί εναν Άγγλο. Έτσι μετακομίζουν στο Λονδίνο να ζήσουν μαζί του και με τα παιδιά του. Εκεί θα γνωρίσει τον Carter• τον γνωστό player του...