❝ıslak❞

3.2K 259 173
                                    

"Küçükken Seattle'da her yıl düzenlenen anma törenlerine giderdik." Elinde tuttuğu fotoğrafa bakarken konuşuyordu. Arkasında duran koltuğa doğru yavaş adımlarla ilerleyip kendini bıraktı. Yanı başında yatmakta olan iskelete ardından fotoğrafta kendisine gülümseyen kadına baktı. Kucağında yeni doğmuş bebeği ve eşiyle oldukça mutlu görünüyordu. 

"İsteyerek gitmezdim annem zorla götürürdü." Omuz silkti. Karşısında durup kendine anlamsızca bakan Tarzan'ı fark etti. 

"Her dua edilişinde peder ve diğerleri şöyle başlardı , "Zavallı Chris.." ben ise daha uygunsuz şeylerle başlardım." Kendi kendine güldü ardından Tarzan'a baktı. "Muhtemelen bunu söylememeliydim. Ama çocuktum işte.." 

Tarzan , Tom'a yaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tarzan , Tom'a yaklaştı. Hareketleri ağırdı , Tom'un elini kendisine doğru çevirip resmi incelemeye başladı. Tom ise konuşmaya devam ediyordu muhtemelen karşındakinin bir Hemsworth olması onu şaşırtmıştı. 

"Ne kadar zengin olduğunu bilsen aklın şaşar." Gözleri üzerindeki deri parçasına kaydı. Aslında Tarzan bununla oldukça mutlu görünüyordu. 

"Yanlış hatırlamıyorsam Hemsworth'lerin sekize yakın şirketi var. Hayat ne kadar adil değil mi?" 

Tarzan resmi incelemeyi kestiğinde Tom'a baktı. Ardından çenesini tutarak başını resme doğru eğmesini sağladı. İşaret parmağını bebeğin elindeki kumaş parçasına koydu ve gözleri tekrar Tom ile buluştu. 

"Tarzan.." Kolunu kaldırdığında şimdi ise bebeğin elindeki kumaş parçasının kendi bileğinde olduğunu göstermeye çalışıyordu. Onun kendi resmi olduğunu anlaması Tom'u sevindirmişti. 

"Evet." dedi Tom. "O sensin." 

Tarzan bu sefer kaşlarını çatarak gözlerini tekrar resme yöneltti. Annesinin resminde parmağını gezdirdi. Konuşamamasının aralarında hep bir engel olduğunu düşünen Tom onun bu hareketiyle artık engel olmadığını anlamıştı. 

Tarzan , Tom'un elindeki resmi aniden çekip uçaktan dışarıya koşmaya başlayınca Tom onun peşinden ayaklandı. "Hey! Nereye gidiyorsun?" O da uçaktan dışarı çıktığında Tarzan'ın biraz ileride durduğunu gördü.Önünde üç goril duruyordu. Bir tanesi ona daha yakınken diğerinin ilk geldiği gün ona saldırmaya çalışan goril olduğunu gördü. 

Tom sesini çıkarmamayı tercih etti ve ne yaptığını anlamaya çalıştı. Elinde tuttuğu resmi onlara doğru çevirdiğinde en önde duran goril kollarını açarak Tarzan'a doğru bir hamle yaptı. Ama Tarzan kendini geri çekti ve kafasını çevirerek arkasında duran Tom'a baktı. Tarzan'a sarılmak isteyen gorilin onun annesi sandığı kişi olduğunu biliyordu. Diğer iri goril ise onun eşi gibi duruyordu. En sağda kalan sıska ve küçük goril ise yavruları olabilir miydi? Tarzan'ı bu aileye kabul etmeleri Tom'u oldukça şaşırtmıştı. 

Bir kaç saniyelik sessizliğin ardından Tarzan , Tom'un olduğu tarafa hızlı adımlarla geldi. Ardından arkasında bıraktığı gorilleri umursamayarak ormanın iç kısmına doğru ilerlemeyi sürdürdü. Tom karşısında duran gorillere ardından Tarzan'a baktıktan sonra burada onlarla yalnız kalmak istemediğinden Tarzan'ın peşinden gitmeye başladı. Tarzan sinirli olmalıydı ki arkasında kendine yetişmeye çalışan Tom'u fark etmiyordu bile. 

TARZAN | HiddlesworthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin