TEHLİKELİ VE İNEK

1.4K 35 0
                                    

Bugün en iğrenç gün. Neden mi? 2. Dönemin ilk günü. Radyo Sinema Televizyon bölümünü okuduğum için bu dönem bir film çekmeliyim. Konu da hayvanlar üzerinde olacak. Aslında bugün hocamla konuşacağım bu konuyu ve onaylarsa yapabileceğim. Bu film benim için çok önemli çünkü bütün kariyer hayatım bu film üzerine olacak. Bu sadece benim için geçerli. Çünkü okulda en iyi öğrenci benim ve Murat Hocam sayesinde bazı yönetmenlerle tanıştım. Bu yönetmenlere ne kadar iyi olduğumu kanıtlarsam kariyer hayatımda büyük bir adım atmış olacağım.

Altıma siyah bir pantolon ve üzerime de siyah bir t-shört geçirdim. Siyah rengi her zaman sevmişimdir. Büyük camları olan ve siyah çerçeveleri olan gözlüğümü taktıktan sonra çantamı alıp aşağıya indim. Mutfağa gittiğimde annem kahvaltıyı hazırlamış ve masada oturmuş bir şekilde beni bekliyordu. Beni görünce bütün sevecenliğiyle gülümsedi ve her sabah söylenen klasik kelimeyi söyledi. ''Günaydın Göktuğ'' Ne kadar mutsuz bir şekilde kalksam da annem bütün negatif enerjimi almıştı o sıcacık gülümsemesiyle.Ben de en içten bir gülümsemeyle karşılık verdim. ''Günaydın Meleğim'' Annem her zaman ona meleğim dememi severdi. Zaten başka kime söyleyeceğim ki? Hayatımda en değer verdiğim tek bir kadın var o da karşımda oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Düşüncelerimi bir kenera attım ve kahvaltımı yapmaya başladım.

Kahvaltımı bitirdiğimde odama çıktım ve akşamdan hazırladığım çantamı aldım. Aşağıya indiğimde annemin ayakkabısını giyerken gördüm. ''Nereye gidiyorsun?'' '' İşe oğlum'' ''İşe mi başladın?'' ''Evet bugün ilk günüm.Sokağın başındaki kafede garsonluk yapacağım.'' Annemin yanına indim ve bende ayakkabılarımı giydim.''Hayırlı olsun anne.Ben çıkıyorum görüşürüz.'' Diyip annemin yanağına kocaman ve sulu bir öpücük kondurdum. ''Görüşürüz oğlum''

Okula gider gitmez Murat Hoca'nın odasına gittim. ''Günaydın hocam'' ''Günaydın Götuğ'' ''Ben buraya filmim için gelmiştim.'' ''Ah evet. Konuyu buldun mu?'' '' Evet hayvanlar üzerinde olacak'' dediğimde yüzünü buruşturdu. Sanırım beğenmedi.''Bak Göktuğ hayvanlar güzel fakat dikkat çekici ve farklı bir konu bulmalısın. Çünkü yönetmenlerinin dikkatini çekecek sadece görüntü kalitesi, çekim yönü değil. İlk başta konuya bakacaklardır.Dikkat çekici bir film mi diye. Anlatabildim mi?'' ''Evet hocam anladım. O zaman ben biraz daha düşüneyim. Size haber veririm.'' ''Tamam evlat.Sana bir tavsiye etrafını iyi gözlemle. Sana yardımcı olacaktır'' ''Tamam hocam.Teşekkürler''deyip odasından çıktım.

Düşünceli bir şekilde bahçeye çıktım ve bir banka oturdum.Ne yapacaktım ben? Kahretsin ki hiç bir şey gelmiyor aklıma. Ben böyle düşünürken yanıma arkadaşlarım geldi. ''Hayırdır çok düşüncelisin'' dedi en yakın dostum Semih. Her zaman beni anlamıştır ve yanımda olmuştur. Nazlı söze atladı ''Aşık mı oldun yoksa?'' tek kaşını kaldırmayı da unutmamıştı ve saçmalamıştı. Her zaman ki Nazlı işte. ''Tabi ki de hayır Nazlı. Film için konu buldum fakat Murat Hoca beğenmedi ve yeni bir konu düşünüyorum'' ikiside düşünen adam pozuna geçmişti. İkisi de aynı anda ellerini çenelerine getirip kaşıdı. Çifte kumrular.''Aşk!'' diye cırladı Nazlı.Zaten kafası neye çalışıyor ki bu kızın. ''Saçmalama Nazlı. Hayatımda hiç aşık olmadım ben. Nerden anlayacağım aşktanda filmi onun üzerinde çekeceğim'' Nazlı birden omuzlarını düşürdü ve beni onayladı.''Haklısın''

Biz böyle düşüncelere dalmışkan okul kapısından bir kız girdi. O da benim gibi siyahlara bürünmüştü. Siyah pantolon üstüne siyah bir badi ve onun üstünde de siyah deri ceketi vardı. Siyah dalgalı saçları ayrı bir hava katıyordu. Yüzü bir meleği kıskandıracak kadar güzeldi. Fiziğinden bahsetmiyorum bile. Erkekler onu yiyecekmiş gibi bakıyorken kızlar ona iğrenirmişçesine bakıyorlardı. Kızın gözleri etrafta dolanırken birden gözleri benim gözlerimi buldu. Ben her zaman olduğu gibi kendime olan özgüvenimden (!) bakışlarımı kaçırdım.Bir müddet başka yerlere baktıktan sonra dayanayıp yeniden ona baktım.Tüm göz kamaştırıcılığıyla ve havasıyla okul binasına girdi. Tanrım! Kimdi bu kız?

TEHLİKELİ VE İNEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin