Sabah gözlerimi açtığımda her tarafım ağrıyordu. Tabi küçücük koltukta iki kişi uyursak olacağı bu. Kollarımı iki yana açıp iyi gerindim. Derin bir nefes aldıktan sonra ayağı kalktım. İlk istikametim banyo oldu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama gittim. Kamelya mutfaktaydı. Tabak kaşık seslerinden anlamıştım. Kameramı alıp aşağıya indim. Oynat tuşuna bastıktan sonra sessiz adımlarla mutfağa gittim. Tezgahta bir şeyler hazırladığı için arkası dönüktü ve beni farketmemişti. Kahvaltı hazırlıyordu. Kamelya'da annem gibi yemek hazırlarken mırıldanıyordu...
Eskiden değerimi bilememişsin, vah vah vah
Sanki sana bir şans vermedim mi?
Bugün olsa hakkımı verirmişsin, vah vah vah
Bana güller ver
Gözünü aç beni bulur, tut elimi bir yuva kur
Senin için yanar içim, bu yanışın sönüşü yok
İki sözün beni alır, süper olur tadı kalır
Senin için yanar içim, bu yanışın sönüşü yok yok yok
Çak bir selam canım baksana
Alev alev yanışıma
Can verir ya Tanrı taşlara
Sen de bana, sen de bana
Çak bir selam canım baksana
Alev alev yanışıma
Can verir ya Tanrı taşlara
Sen de bana, sen de bana
Sesi muhteşemdi..Kamerayı tezgaya dik bir şekilde koyduktan sonra alkışlamaya başladım. Ellerimi birbirine vurmamla ortaya çıkan gürültülü ses Kamelya'yı korkutmuş olmalı ki yerinde sıçrayarak bana döndü. ''Ödümü kopardın İNEK!'' Ellerimi teslim olmuşçasına kaldırdım. ''Tamam abla özür dilerim..valla bir daha yapmayacağım. Kıyma bana'' deyip dudak büzdüm. Kamelya kendini tutamayıp gülmeye başladığında bu sefer bende tutamadım ve kendimi serbest bıraktım..kahkaha attım.
''Ee anlatın bakalım Şef Kamelya..Bugün kahvaltıya özel bir tarifimiz var mı?'' Kamelya önce elinde tuttuğu kaseye sonrada kameraya baktı. Boğazını temizledikten sonra anlatmaya başladı. '' Öncelikle her ev kadının yaptığı gibi çay demliyorum ve dolapta bulduğum kahvaltılıkları masaya yerleştiriyorum. Bunu haricinde benim çok sevdiğim karşık yumurta tarifim var. Öncelikle sucuk veya sosis ya da her ikiside ihtiyacımız var. Ben her iki malzemeyi kullanmayı seviyorum. Sucukları doğrayıp yağla beraber tavamıza koyuyoruz. Yağ eriyene kadar sosisleri ve kaşar peynirleri doğruyorum. Yağ eridikten sonra yumurtamı kırıp içine sosisleri ve kaşar peynirleri koyuyorum. Bir miktar tuz koyduktan sonra tavamızın kapağını kapatıp pişmesini bekliyoruz. Kahvaltı için bu kadar..daha sonraki tariflerde görüşmek üzere..!'' deyip kameraya el salladı. Kamerayı kapattıktan sonra Kamelya'ya baktım. ''Güzel ve değişik bir kahvaltı türü'' deyp güldüm.
Sessiz bir şekilde kahvaltı yapıyorduk. Cidden çok güzeldi karışık yumurtası. ''İnek?'' Kafamı tabağımdan kaldırıp Kamelya'ya baktım. Neden her ona baktığımda kalbim dört nala koşuyor? ''Efendim'' Derin bir nefes aldı. ''Diyorum ki bugün Pazar ve şu işlerle uğraşmayalım. Normal bir gün geçirelim'' Kaşlarımı çattım. ''Nasıl normal bir gün?'' diye saçma bir soru sordum. ''Yani akşama bir parti yapalım'' ''Sen buna normallik mi diyorsun?'' ''Ya hayır öyle devasa bir parti değil. Aramızda. Toplancaz, sohbet etcez, oyun oynayacağız, film izleyeceğiz..gibi. Sen Nazlı ve Semih'i çağır ben de Almila ve Candaş'ı. Olmaz mı?'' ''Mağdem istiyorsun..olur'' Kocaman gülümsedi. Seni mutlu etmek bu kadar basit olmamalı Kamelya? ''Tamam o zaman öncelikle alışveriş yapmalıyız. Akşama için bir şeyler hazırlamalıyız. Akşam yemeğine çağıralım. Hepberaber yiyelim sonra güzel bir vakit geçirelim'' Fazla hevesli. ''Peki Matmazel. Siz nasıl isterseniz. Emrinize amadeyim'' ''Salak'' deyip güldü. Bana ilk defa salak demişti. Bu konuşmamızdan sonra sessizlik masaya hücum etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ VE İNEK
Teen FictionTehlikeli bir kızın hayatındaki tüm gerçekleri ortaya çıkaran inek bir öğrencinin hazırladığı film; onların birbirine olan sevgilerinde en büyük etken.