Aurinko osui silmiini ja vaikka kuinka en halunnut nousta oli minulla kuuma. Yoongi vieläkin oli kietoutunut ympärilleni ja minun pääni makasi hänen rinnallaan. Varovasti nousin ja lähdin järveen uimaan virkistääkseni tukalan kuumaa oloani.
Vesi oli sopivan viileää ja teki mieli pysyä siellä koko loppu päivä. Hetken uitua kuitenkin nousin vedestä ja kuivasin pyyhkeellä itseäni. Aurinko paistoi ja oli kuuma joten minun oli kai pakko herättää Yoongi ettei hän vain saisi lämpöhalvausta.
Kun äreä nallekarhu oli herännyt oli hän ensimmäisenä marssinut puun alle varjoon. En edes tiedä mitä poika muisti viimeyöstä ja en tiedä halusinko sitä niinkään yhdessä oikein muistella. Istuin Yoongin viereen ja ihailimme kaunistaa säätä kunnes Yoongi avasi suunsa.
"Hoseok, sä et koskaa kertonut mikä sun juttu on?" Yoongi kysyi ja katsoin poikaa yllättyneenä.
"Mitä sä meinaat?" kysyin hermostuneena.
"Kyl sä tiiät, sä kysyit ton saman multa."
"Öhh... No.. Öö... Mä olin vaa... Mä...", mutisin ja en halunnut ajatella sitä.
"Ei sun tarvi kertoo jos sä et halua", Yoongi sanoi ja kietoi kätensä rauhoittavasti ympärilleni.
"Mul on ollu vaa yks kaveri koko mun elämän aikana, mun isoveli. Mä oon ollu kotiopetuksessa ku me muutettiin niin paljon", sanoin itkuisella mutta mahdollisimman tasaisella äänellä. "Mä en oikeesti oo omistanu enempää kavereita ku mun veljen", ja heti sen sanoessa aloin itkemään.
Yoongi hymähti. "Mut sä oot niin hyvä ihmisten kanssa", hän sanoi antaen suukon poskelleni.
En voinut kuin unohtaa itkuni hetkeksi. "Niin... Mä tota... Mun veli... Se karkas kotoa. Se ei sanonu mulle mitää eikä koskaa tullu kertomaan. Mä luulin et mä oon tottunut olemaa yksin mut mulle tuli ihan kauhea masennus. Yks päivä mä sit vaa päätin mennä ulos ja tehä kavereita", sanoin unohtaen itkuni melkein kokonan.
"Mä en ikinä pystyis vaa 'mennä ulos ja tehä kavereita'. Mua alkaa ahistaa ihan liikaa", Yoongi sanoi.
"Niin no... Mä valvoin kolme yötä ja vedin aivan liikaa kahvia", sanoin ja Yoongi alkoi nauramaan ja itsekkin naurahdin omalle typeryydelleni taavoilleni korvata päihteitä. Valvominen ja kofeiini.
"Kahvia ei voi olla liikaa", Yoongi sanoi ja nauroin pojalle.
"Mul on nälkä", sanoin ja Yoongi nousi tekemään ruokaa.
Katsoin kun hän kävi ruokavarastoa läpi ja päätti ilmeisesti tehdä nuudeleita.
Olin väsynyt joten päätin maata ruohikolla ihmetellen valoa joka leikki kauniisti tuulessa heiluvien lehtien lomassa. Olin kai ollut ihastunut Yoongiin alusta asti, mutta viimeistään nyt olin rakastunut häneen päätä pahkaa. Kai se oli molemminpuolista, mutta... Minulla ei ollut mitään hajua mitä minun pitäisi tehdä.
"Hobi!" Yoongi kutsui ja nousin ruohikosta syömään.
420 sanaa
---
Mä nukuin kolme tuntia ja join kolme kuppia teetä ja kupin Lattea...
(mut mä en tehny tätä tahallaan sitten)
This is what I live for...
Shim 🐏
ESTÁS LEYENDO
Saippuata tähtitaivaan alla [YoonSeok/Sope | FIN]
FanficValmis tarina. Yoongi ja Hoseok ovat retkellä oppimassa tuntemaan toisiaan ja muodostamaan erottamatonta sidettä. Viisi nuorta päättivät lähteä retkeilemään metsään ja Hoseok, porukan uusin jäsen, ottaa kiinnostusta oudosta ja hiljaisesta Yoongista...