Hasiči

34 6 8
                                    

Steve si odpočinul po obědě a rozhodl jse opustit hotel a někam jsi vyrazit. Steve se ustrojil do světle modré košile a do modrých riflích. Dlouho dumal jestli jsi má vzít sebou štít ale nakonec jse rozhodnul že se ubrání i bez štítu.Steve už byl nachystán tak čapnul knihu do ruky a otevřel na staně 3 přiložil a odchází. Cestou jsi broukal píseň Avenger jsem byl, Aveneger jsem, Avenger budu na vždy.
Steve Rogers jsem a nikdy nebudu nikdo jiný! Jo jsem dobrý mohl bych dát tenhle song na youtube no radči ne!řekl Steve. Steve vyšel před hotel a přemýšlel na jakou stranu se vydá. Steve dlouho nedumal a vydá se nahoru cestou viděl spoustu věcí například zmrzlina U ZEBRY, obchod Večerka,restauraci u Majáku a pár malích domečků. Jen co stratil z očí baráky hned uviděl Hasičskou stanici Seč.
Steve se dlouho nerozmýšlel a hned se vidal k hasičskému autu a začal jsi prohlížet zadní část auta hned poznal že ty přístoje uvnitř jsou velmi důležitý a tak radši odstoupil od auta a šel pomalu k hasičárně. Byla velká světle hnědá a s hodně okny a svelkou dlouhou rezavou tičí. Steve jse podíval po zbytku hasičárny a pomalu jse vidal spět přes mám mini baráčky,restaurací u Majáku, Večerku,U Zebry spátky k hotelu a na pokoj.

Láska z krveKde žijí příběhy. Začni objevovat