Já tě najdu 2. část

17 5 0
                                    

No to máš pravdu že jsem to rychle vymyslel. Ale teď zpátky k plánu, skončili jsme u kroku 3., takže jdeme na Krok 4 : DÁT SI SVÁČU. "Hmmm tohle je můj nejoblíbenější krok" řekl Zucky Stevnovi. Tak jsme tedy vešli do cukrárny "Dickersand", i když jsme věděli že tam nikdo nebude. Vešli jsme do kavárny a čekal tam na nás vzkaz na stole.  Já jsem šel k tomu vzkazu a (raději jsem si sednul.) Zucky si hned nabídnul  dort a běžel za mnou. Oba jsme seděli u stolu a začli pomalu ale jistě číst dopis. 

V dopise :

Dobrý den pánové, Zucky a Stevne.

 Jak jste si mohli všimnout vaše Maylee se zratila. Je u mě a je v pořádku (teda docela). Pokud ji budete chtít zpátky tak budu chtít výkupné. To výkupné je Stevna štít a Zuckyho ruka. Dávám vám na to 12 hodin. Můžete nás najít v podzemí kavárny Dickersand.                                                Děkuji vám Lusy.

"Tak to si ze mě děláš vepře ne" vykřiknul Zucky naštvaně.  Neboj Zucky já Maylee osvobodím a bez výkupného. "No tak to budeš dobrej" odpověděl Zucky.  Nejdřív ale musím jít pro štít. Vešel jsem do hotelu, a recepční mě pozdravil "dobrý den Pane Seriku" Měl jsem hlavu plnou plánu, takže jsem ani nereagoval na pozdrav. Sprintoval jsem do pokoje, otevřel jsem knihu na straně 10 a vešel do pokoje. Obléknul jsem si oblek a vzal jsem si do ruky štít a běžel za Zuckym. Zucky na mě čekal, a tak jsme vyrazili do kavárny. Tím jsme splňovali Krok .5. OBVINIT VINÍKA A NAJÍT HO. Došli jsme do kavárny a hledali jsme tajný vchod. Nakonec jsme ho našli byl schován za knihovnou. Vešli jsme do chodby v podzemí a narazili jsme na viníka. Lusy vypadala dost krutě, měla černé vlasy a černé oči.

Lusy vypadá takhle : (démon)

Když jí Zucky poprvé viděl málem umřel leknutím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jí Zucky poprvé viděl málem umřel leknutím. Já jsem se jí taky lekl. Začali jsme splili Krok. 5. : OBVINIT VINÍKA a začli plnit Krok 6. : NAJÍT VINÍKA A ZATKNOUT HO. Vzadu v kleci jsem viděl Maylee jak mi mává, já jí zamával na oplátku, ale vtom mě Lusy chytla za oblek. "Kde je tvůj štít zeptala se Lusy" Zucky omdlel, nechal jsem ho tam ležet. Ani chvíli jsem nečekal a vrazil Lusy mojí nohu do pusy, čímž spadla. Okamžitě jsem běžel osvobodit Maylee. Tím jsem splnil kROK 5. A 6. OSVOBODIT MAYLEE A ZATKNOUT LUSY. Maylee mě hned obejmula a dala mi pusu na čelo. Já jsem okamžitě omdlel. Takže jsme na zemi leželi oba. Po chvíli jsem se probudil a i Zucky byl vzhůru. Pak jsem nechal Lusy odvést na policii, a my jsme se v klidu odebrali o kavárny na kafe.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ahoj všichni, je tu pokračování dvoj kapitoly záchrana. Máme zde docela už hodně postav, tak doufám že se zorientujete. Maylee je konečně zachráněna, a je vše v pořádku. Mějte se pohádkově, (500 slov). Papááá

Láska z krveKde žijí příběhy. Začni objevovat