Latte z lásky

6 3 0
                                    

Už jsou to dva týdny co spolu s Margrett chodíme. Náš vztah se o hodně posunul od té doby co jsme spolu tančili s odpadkovýma koši na hlavě. Vlastně od té doby jsem se zeptal Margrett, jestli by se mnou chodila. A ona řekla ANO. Teď jsme na naší poslední procházce v L.A., protože asi za čtyři hodiny odlétáme zpátky do Česka. Držíme se za ruce a povídáme si, když v tom dojdeme do nějakého parku, kde jsme si hned zabrali jednu lavičku pro sebe. ,,Hele Kápo pomatuješ si jak jsme spolu začali chodit"? zeptala se mě Dolores. Hele vlastně jo, vím to přesně.

Flashback**

Tak si tady trsáme společně s Dolores už si pět minut. jsem velice rád, že tady nikdo není, protože bych se asi zakopal do krtčího domku, kdyby mě tady někdo uviděl. Když jsem se omylem srazil s Dol pochopil jsem, že tady je výborná příležitost jí říct co k ní cítím. Dodal jsem si tedy té největší odvahy, kterou jsem kdy v sobě měl. Jen když se na ní podívám vím, že je to nejkrásnější co jsem kdy viděl. Tedy šel jsem k ní, nadechnul jsem se a začal k ní promlouvat. Vlastně jsem řekl jen : ,,Staneš se mou přítelkyní" když jsem toto vyslovil, myslel jsem že vybuchnu. Buď štěstím nebo radostí. Čekal jsem na její odpověď přesně dvě sekundy. tento pocit byl mnohem horší, než kdy čekáte až vám učitel řekne známku z testu.. ,,Počkej chvíli musím si to rozmyslet" řekla mi do očí a moje napětí stouplo o dalších sto procent. Celou dobu jsem ji sledoval, poté co mi toto řekla se otočila a v další sekundě se na mě rozběhla a řekla : ,,jasan, že ano". Myslel jsem, že vylítnu do vesmíru. nejdřív mě objala poté políbila. Bylo to z mého života ten nejlepší zážitek.

**konec Flashbacku

Společně jsme vzpomínali, když v tom mi zazvonil budík. Který jsem si nastavil, abych věděl kdy máme jít zpátky do hotelu. V hotelu jsem si zabalil své haky paky a později nastoupil do taxi, který nás odvezl na letiště. Let probíhal vcajku až na to, že jsem seděl vedle Thora,kterej si neustále česal své vlasy. Po příletu do Česka jsme hned s Dol vyrazili do Dickersandu. Objednal jsem si latte se sušenkami ve tvaru srdíček. Moc jsme si s Dol pochutnali a za odměnu jsem dal Dolores pusu.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ahoj, tak dnes jste se dozvěděli jak to teď bude se Stevnem a z Dolores. Příští pátek na viděnou. (410 slov)

Láska z krveKde žijí příběhy. Začni objevovat