Steve se ráno probudil a hned musel oznámit že se vyspal do růžova.
Hned co vstal si šel ustlat postel. Potom se vydal do koupelny tam jsi opláchnul obličej a učesat jsi vlasy. Odešel z koupelny a šel rovnou ke skříni a tam jsi vybíral oblečení na snídani dlouho se rozmýšlel ale nakonec si vybral světle modrou košili s bílíma knoflíkama a k tomu černý rifle. Steve už byl připraven na snídani a málem zapoměl na svou knihu tak jí čapnul do ruky a vyšel před dveře. Steve knihu otevřel na straně 1 ale nešlo mu to zavřít skusil to ještě jednou ale furt mu to nešlo. Najefnou kolem Steva proletěl pán a řekl mu strana dvě. Steve nechápavě odpoví" co,,? Steve otevře knihu na straně jedna a hned tam nejde příběh co dělal včera. Steve se nestačí divit a hned otočí na stranu dvě a tam najde že jsi ráno opláchnul obličej a učesal jsi vlasy a že jsi obléknul světle modrou košily s černýma riflemy. Steve přiložil knihu na staně dva a dveře se zavřely.
Steve se konečně mohl vydat k výtahu na snídani. Steve nastoupil do výtahu a vystoupil v přízemí a pomalu se vydal k jídelně už byl u jídelny ale zastavil ho recepční a zeptal se ho jak se jmenuje Steve řekl Steve a hned ho recepční přerušil Steve Serik pojďte dál. Steve poděkoval a vešel dál a nestačil čumět opět koukal jak Erik Serik na grilu. Pokračoval dál a hned se zamiloval do vaflí s nutelou a s lesnímy plody a hned jsi začal nandavat na talíř a nandal jsi toho plný talíř. Talíř jsi položip na svůj stůl se jmenovkou Steve Serik a šel jsi pro bílou čokoládu tu jsi odložil na stůl a hned se začal pouštět do vaflí a za 10 minut je měl snědený a pomalu začal popíjet bílou čokoládu až jí za 3 sekundy měl vipitou a pomalu odchází do svého pokoje.
ČTEŠ
Láska z krve
Fiksi RemajaMladá dívka Margrett žije v České Republice v malé vesničce Seč, má také hodně používánou přezdívku Dolores. Mladý muž Steven žije v Americe ve svém sídle SteMar, jenže se musí odstěhovat. Náhoda je, že se Steven vydá do kavárny kde Margrett pracuj...