Dnes je velmi krásné počasí, sluníčko svítí, mraky jsou fuč a Steven si jde koupit nové sluneční brýle. Ale ze všeho nejdřív jdu udělat hezký den také mému žaludku. Jelikož jsem měl opravdu velký hlad nabral jsem si co jsme první viděl. Po snídani jsem se vydal do obchoďáku pro sluneční brýle. Hned mě zaujaly brýle, které byly ty nejdivnější.
I hned jsem si je koupil a abych nebyl nezdvořák koupil jsem Margrett květiny. Růže, doufám, že je má ráda.
Hned jak jsem odešel z obchodu, brýle jsem si nasadil a hned jsem šel do Dickersandu za Dolores. ,,Ahoj princezno, něco jsem ti koupil doufám že na ně nemáš alergii "pozdravil jsem Margrett. ,,Ahoj princi jé ty jsou krásné, a ne nemám na ně alergii jak si na to přišel "? ,,No říkala jsi, že máš alergii na fotosyntézu a v růži je fotosyntéza ne "? zeptal jsem se nejistě. ,,Ty popleto ve škole jsem byla alergická na fotosyntézu, když jsme se jí učili jinak ne!" řekla a já se hned cítil trapně. Celé dopoledne jsme se dívali na Avengers. Moc se mi líbilo, když Dolores říkala, že kdyby nebylo mě nevyhráli by jsme. Po skončení filmu jsme si dali pusu a jelikož se nám nechtělo vařit (spíš Margrett) vyrazily jsme do restaurace. Já si objednal lososa s bramborami a Dolores kuřecí řízek s kaší. Naše pité bylo jahodový mošt. Co mě velice potěšilo bylo, že až jsme doobědvali přišel za mnou nějaký fanoušek a vyfotil se se mnou. Dolores se nám jen smála, protože jsme dělali různé ksichtíky. Po obědě jsme se vydali na romantickou procházku podél řeky. Při procházce jsme se drželi za ruce a objímali jsem se. A co se nestalo potkali jsme Maylee,která za námi hned běžela a obejmula. ,,Takže vy spolu oficiálně chodíte ?"zeptala se nás May a my sborově kývli. ,,Tak to vám moc přeji a můžu teď něco udělat ?"zeptala se nás Maylee a my nejistě přikývli. V tu chvíli nás strčila do řeky u, které jsme byli tak blízko. Když jsme vyplavali tak May se nám pěkně smála a po chvíli jsme se i já s Dol smáli. ,,Poďte ven hastrmani jinak tam v té vodě zmrznete"zakřičela na nás May. ,,Já ti dám hastrmana, jen počkej až tě chytím" v tu dobu se May rozběhla pryč. A já s Dolores jsme měli zase soukromí. Políbili jsme se, trochu vyždímali a poté kráčeli zpět do Dickersandu. A co by nebylo, Maylee si tam v klidu sedí a popíjí horkou čokoládu, kterou jí nejspíš Zucky přinesl. ,,No my se tě snad nezbavíme" řekl jsem May a ta se hned začala smát. ,,Víš Stevne, že i jako hastrman ti to moc sluší"řekla mi Dol a já se na ní usmál.
,,Tak pojďte vy hastrmani, tu horkou čokoládu jsme nevařil pro nic za nic" řekl naštvaně a uraženě Zucky. Ale tohle nevydržela ani Margrett a nakonec jsem se všichni váleli na zemi. ,,Od teď mě nazývejte jen a pouze Mistr Horká Čokoláda" řekl seběvědomě Zucky.
ČTEŠ
Láska z krve
Teen FictionMladá dívka Margrett žije v České Republice v malé vesničce Seč, má také hodně používánou přezdívku Dolores. Mladý muž Steven žije v Americe ve svém sídle SteMar, jenže se musí odstěhovat. Náhoda je, že se Steven vydá do kavárny kde Margrett pracuj...