První Party Time

15 6 3
                                    

Když se Steve po dlouhé vycházce probudil tak, bylo jasné že nemá všechny potřeby vyřízené,například Stevova oblíbená POTŘEBA NA WC.
Nebo taky hygiena ale ta byla docela na dobrý úrovni takže až po večeři. Takže Steve na sebe nahodil červené tričko s Mickey Mousem a modročerný tepláky. Když bral Steve do ruky knihu tak jsi vzpoměl že má na sobě tepláky,a protože jde na veřeři a tam jse s teplákama nesmí chodit.Tak jsi Steve vyndal bílé rifle s tašky čapnul knihu a šel před dveře otevřel přiložil a pápá. Steve tenhle den moc necvičil tak jsi aspoň proběhne po schodech. Steve doběhnul do přízemí a musel uznat že to byla fuška. Tak měl Steve ješte 14 minut čas než se otevře jídelna tak jsi šel sednout do koutka Gased což znamená Gauče a sedačky. Steve jsi sednul na sedačku protože je o mnohem lepší vysvětloval Steve. Gauč nemá disajn,efekt,šmrnc, pohodlí a hlavně je jen pro jednoho! Za to sedačka má disajn,efekt,šmrnc,
pohodlí a hlavně je pro více lidí! To jse Stevovy líbilo. Když jsi Steve sednul na sedačku, tak jsi vzpoměl že má žízeň tak Steve vstal a začal hledat bar.Steve udělal deset kroků do leva, a viděl docela malý i když krásně červený nasvícený bar s názvem: BAR IN THE SEČ. Steve udělal dalších 36 kroků a objednal jsi jednu piňakoládu s zelenobílím brčkem. Steve jsi spátky nesl svojí piňakoládu a sednul jsi na sedačku a čekal až mu za sedm minut otevřou restauraci aby mohl ochutnat menu ze Seče. Steve po sedmi minutách docucal piňakoládu, a vydal jse do restaurace, jen co vešel tak tam nebyl ani jeden člověk. Steve neváhal a hned jse rozběhnul k prvnímu stolu a co viděl. Byl to stůl s příbory tak musel Steve postoupit o jeden stůl vedle, tam byl vepřový kebab který byl ještě horký tak si Steve štvrtku nabral a šel dál. O kus vedle byly Americký brambory, ty jsi nabral též. Popošel o dva stoly a tam byla Sečská tradiční rýže, tak pár zrn na talíři nesmí chybět. Steve měl skoro plný talíř tak jsi šel ještě dát zeleninu. Vybafnul na okurku a nabral jsi ji. Potom jse šel Steve usadit ke stolu,jen co sedl nahrnulo se do restaurace snad 100 lidí. Steve papal a uvědomil jsi že má sucho v krku. Šel jsi natočit ledový čaj, a když jsi šel sednout zpátky tak tam talíř nebyl, byl už na číšníkově vozíku. Steve už stejně nemohl,byl plný na prasknutí. Steve do sebe kopnul ledový čaj. Pomalu Steve odchází z jídelny a vidí že venku jedou světla,hudba,zvuk. Steve byl zvědavý tak jse šel podívat co to je.
Když Steve přišel tak mu málem zalehli uši,kolem něj svítila světla. Steva lákali ať jde tancovat,ale Steve odmítnul. Sehnal fleka na židli a čekal až příjde více lidí,aby jse nestrapňoval sám. Po štvrt hodince přišlo víc lidí, tak jse Steve odvážil a vztoupil na parket. Začli hrát a Steve začal tancovat. Po 7 tancích už Steva boleli nohy. Steve to vzdal šel jsi natočit djus a šel na pokoj.

Láska z krveKde žijí příběhy. Začni objevovat