Jedu za Avengers !

7 5 0
                                    

Další den ráno, jsem se probudil po dlouhé době s dobrou náladou. Hned jsem zahlédnul Zuckyho jak mi uklízí koupelnu, tak jsem si pomylslel co tady dělá. Nakonec jsem si uvědomil, že je pokojská nebo spíš pokojsej ? Dobelhal jsem se ke skříni, kde jsem si vzal obyčejné kalhoty s bílím tričkem. Až Zucky odešel, přemýstil jsem se do koupelny, tam jsem si vyčistil zuby, umyl obličej a nageloval a vyčesal vlasy nahoru. Měl jsem pořádný hlad, a tak jsem si pohnul na kroku cestou do jídelny. V jídelně jsem zased k prvnímu stolu, který jsem viděl. Už dlouho jsem neměl sytou snídani, a tak jsem si nabral dva pořádný kusy osamaženého vajíčka se slaninou. Jako oblohu jsem si nandal dva osmažené tousty s párkem. Samozdřejmě jsem nezapoměl na zdravou stravu takže pár listů,rajčat a čočku.

Má snídaně :

Po snídani jsem se dovalil do pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po snídani jsem se dovalil do pokoje. Zucky už byl jistě pryč, protože to tam bylo stašně moc naklizený. Vzpoměl jsem si, že musím něco zařídit na počítači. Odepsal jsem na emaily a najednou mi tam skočil email od Avengers. Stevne přijeď, máme poradu v L.A.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ahoj, nová kapitola je zde. Dnes Steven zjistil,že pojede do L.A.

Láska z krveKde žijí příběhy. Začni objevovat