The Misfit. Chapter nine

148 16 3
                                    

The Misfit.

Chapter nine

“Love all, trust a few, do wrong to none.”

― William Shakespeare, All's Well That Ends Well

 

Izgledao je zbunjeno,kao da stvarno ne zna na šta mislim.Da li je on stvarno ozbiljan?Sada izgleda glumi neku naivčinu,a čim se posvađamo,jedva čeka da mi uradi nešto iza leđa.Bravo,Lucy.Titula za osobu koja najgore procenjuje karaktere ide tebi,definitivno.

’Hoćeš sada još i da me lažeš?’

Podigao je obrve i njegov izraz lica  mi je govorio da nema ideju o čemu se zapravo radiPokazala sam mu flajer.Stvarno,Niall?Stvarno?Da li si toliko besan na mene?

’Ja to nisam uradio,ali ko god da je,prokleto je genijalan,zar ne misliš?’

’Znaš,došla sam ovde kako bih razgovarala sa tobom,ali umesto toga..’

Uznemireno sam govorila,kada me je on presekao u pola rečenice.

’Umesto toga me bez razloga napadaš,tako da,da,slobodno razgovaraj sama sa sobom,ja moram da radim.nisam baš siguran da znaš šta znači imati posao’’

Nisko,Niall.Nisko.

’ha,hvala Niall’

Osetila sam suze kako mi se skupljaju u očima i istrčala sam iz kafeterije.Ma ne može da bude gore.On me mrzi.A sada sam potpuno sigurna da nema povratka na staro.Našla sam jedno poprilično lepo mesto iza internata,i što je najvažnije,ne vidim kako bi me iko našao ovde,što je još jedna dobra vest,jedna od retkih danas.Samoća mi pomaže.Pored razmažene plavušice,da,znam da tako vređam i sebe,nije kao da sam je baš imala napretek u poslednje vreme.Kuda vodi sve ovo?Čini mi se,nikuda.Da li ću ikada moći da pronađem Louisovu srodnu dušu ako nastavim sa ovakvim ispadima?Moram da se prilagodim.Što je najgore,ja ne želim.Ne želim ni jednu jedinu sekundu da budem kao devojke ovde.Kada sam imala moći,nisam shvatila značaj toga što mogu da budem posmatrač.A sada bih sve dala samo da imam tu opciju.Izenanada mi se prispavalo pa sam naslonila glavu na svoja kolena i zatvorila oči,molivši se da je sve ovo samo jedna noćna mora,ali nije.Ovo je surova realnost.Međutim,polako sam osećala kako se sve oko mene okreće i kada sam nakon nekoliko sekundi ponovo otvorila oči...oh.Znači došlo je i do njih.Ma odlično.

’Lucy.’

’Zdravo i vama’

Oči su mi bile krvave i izgledala sam baš onako kako jedna boginja ljubavi ne bi trebalo da izgleda.

’kako napreduješ?’

A zar to nije očigledno sa obzirom na to u kakvom sam stanju?

’Dobra vest je to što sam se malo zbližila sa Louisom.A loše je to što ona...’

Krava?Kučka?Gadura?Umišljena kukavica?

’Ona devojka Alena pravi probleme’

Pokušala sam da zvučim smireno i ljubazno,stvarno.Ali čim sam izgovorila njeno ime,želela sam da povraćam.

’Želiš li da koristiš moći protiv nje?’

Iznenađeno sam gledala u starešinu.

’Kako to mislite?’

’Gledali smo i složili smo se da je ona osoba koja Louisa još više vuče na pogrešan put.Pa,pošto je ona bliska sa njim,bilo bi fer da ti damo neku prednost...ako se ti slažeš,naravno?’

Ako se slažem?Ako se slažem?Dođe mi da poletim i skačem i vrištim iz sve snage.Da li ja ovo stvarno čujem,da li se oni šale sa mnom?

’Da li vi mene zezate?!’

Po izrazu lica osobe koja je stajala ispred mene,uočila sam koliko sam pogrešan rečnik zapravo koristila.Pa da probamo ponovo.

’Hm,mislim...nemam ništa protiv.Hvala vam’

Ubrzo sam se probuila iz transa.

’Dobro jutro’

Umm,Louis?

’Pa ovo postaje sve bolje i bolje!’

Ubijte me?I baš sam morala da prihvatim ovaj zadatak?

’Nisi raspoložena.Teško jutro?’

Klimnula sam glavom i on je seo pored mene ponudivši mi cigaretu.

Prilagodi se,Lucy.

Ali ne po cenu svog zdravlja.

Mada jedna cigareta nikoga nije ubila.

Ne!

’Ne,hvala’

’Stvarno nisi kao sve devojke’

Rekao je sa osmehom na licu.Toliko o prilagođavanju.Odličan posao,Lucy.

Stvarno mi loše ide,zar ne?

’Hm?Nije prvi put da to čujem.’

’Mnoge bi ubile za cigaretu koju im ja ponudim.’

Nasmejao se.

A možda si ti samo umišljeni,odvratni gad koji ih iskorišćava?

’Nemoj tako umišljeno,molim te.’

’A u čemu je fazon sa flajerima?’

Upitao je,ignorišoći moje zadirkivanje.

’Pitaj Ni...Nialla’

Zašto sam zastala u pola njegovog imena?Zato što još uvek imam srce,što me dovoljno razlikuje od svih ostalih ovde.Ali nikud me nije dovela ta različitost.Pa ću sada biti kao oni.Videćemo kako će to da se isplati.Konačno i ja da shvatim neke stvari.

’ne brini.Nisu navikli na ljude kao ti’

’Kakve?’

’One sa osećanjima.Zato i želim da budemo prijatelji.’

The Misfit.Where stories live. Discover now